Lunterenrit part 4, eerste inventarisatie...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:08

Sypheron schreef:
denk dat de boswachter van 1 auto misschien nog niet zo’n probleem maakt

Gewoon voor de tijd even toestemming vragen, zal vast geen probleem opleveren

Hercules

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:45

Helaas jongens.....ik kan met Moortje niet van de partij zijn. Ze heeft de dag na de endurancewedstrijd zich verstapt waarbij de pees verdikt was. Deze begint eindelijk te slinken, maar dan is het niet eerlijk om binnen een week weer een behoorlijke afstand te lopen. Dit moet weer worden opgebouwd. En mijn andere paardje Hercules is erg groen, nog niet helemaal getraind op drie uur behoorlijk tempo en kan nog niet zonder zijn vriendin Imora!! Misschien dat Carola met Ed komt, maar dat moet ze zelf beslissen...wordt nog spannend en vervolgd Lachen

Fries_rulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:48

we kunnen de bus van dealer toch mee nemen dan ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:06

Hier wordt het ook even spannend, Ilindra begon vanavond te knipogen/plassen richting Usti en is dus niet drachtig Scheve mond
Morgen breng ik haar weer naar Koss, Lisa is zowiezo een ontzettend pismerrie dus haar kan ik mnoeilijk inschatten maar ik denk dat zij ook niet drachtig is en zij wordt woensdag dus gescand.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:07

Ik hoor het nog wel van carola.

Vanavond hebben Petra en ik de rit geplanned. De rit is in onze ogen niet erg zwaar en we komen natuurlijk weer in het Zandgat, langs de koepel en ook het Middelpunt van Nederland.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:11

Ik ben nog nooit meegeweest en samen met Cerutti kijk ik er dus ontzettend naar uit! Lachen

Ik geloof dat wij nog een poging gingen doen het tegen Kim en Lodewijk op te nemen Scheve mond

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:21

Ik heb een miscalculatie gedaan, ik kan opzich wel bezine betalen voor mijn auto en komen met mijn eigen auto dus Lachen. Moet nog even kijken of het er ook nog in zit deze maand om een volle tank te betalen Knipoog.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:02

ik moet eigenlijk tegen 3 uur s middags de trein in lunteren hebben, moet namelijk daarna nog door naar eindhoven, iemand die me kan dumpen op het station?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 23:10

Is een leuke rit.
Wat goede galoppaadjes, maar ook stukken waarop je niet anders kan dan stappen. Nog een leuk stukje boscrossroute, maar dan wel in stap.
En voor de liefhebbers een stukje zandcrossen, maar dan wel je paard 100% onder controle hebben en vertrouwen (ander stukje dan de opgang bij het zandgat).

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 01:23

machie schreef:
ik moet eigenlijk tegen 3 uur s middags de trein in lunteren hebben, moet namelijk daarna nog door naar eindhoven, iemand die me kan dumpen op het station?

Gedurende de rit zal iig voor mij lastig worden, aangezien ik als groom eigenlijk de hele tijd wel bezig ben om te zorgen dat de rijders veilig kunnen oversteken, de lunch voorbereid wordt, en daarna is het eigenlijk al weer zowat afgelopen Knipoog. Misschien dat ik 3 uur haal maar ik durf niets met zekerheid te zeggen... Maargoed, dan zou ik je beter op Ede-Wageningen af kunnen zetten, is ongeveer net zo dichtbij en dan kan je iets later weg, omdat de trein daar beter aansluit Lachen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 07:14

t maakt me niet veel uit waar *LOL* Maar ik moet nog langs een vriend van me in utrecht, en ik ga s aafs naar Renske20.. Ach, er is vast wel iemand daar die me ff kan wegbrengen... dr zijn zoveel mensen daar Lachen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:47

Precies, en mocht het niet lukken, er zijn vast genoeg grooms mee die de weg nog kennen van voorgaande jaren, dan cross ik er wel snel heen (dat ding van mij gaat toch niet hard Tong uitsteken), en dan voeg ik me daarna weer terug bij de grooms, tegen die tijd is de groep toch bezig aan de terugweg, en die is voor de grooms erg makkelijk te vinden.
Ik ben er aan aan het denken om een route ook voor de grooms op te zetten Lachen

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:25

Ik hoop dat Nynke voor de pauze aanwezig is, ik heb nog wel leuke muziek voor als we richting meeting-points rijden Tong uitsteken Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:51

Mike schreef:
Ik hoop dat Nynke voor de pauze aanwezig is, ik heb nog wel leuke muziek voor als we richting meeting-points rijden Tong uitsteken Haha!

OMG, in wat voor richting moet ik denken???

"hand in hand...." ? Haha!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:59

Nee man! Veel en veel erger -> RL! *LOL*

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:01

Cor uit drachten? Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:23

Mike schreef:

uhm wil ik dat wel weten >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:58

Ilindra is vandaag weer gedekt en Lisa is drachtig.
Ze zijn dus beiden weer mee naar huis, dus we gaan gewoon mee.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:32

Mike schreef:
Nee man! Veel en veel erger -> RL! *LOL*

Ohoh Scheve mond

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:16

OMG Mike! Haha!
Ik moet 's ochtends uit Elburg komen, vervolgens rijd ik naar Empe om m'n zadel op te halen en daarna rijd ik door naar Lunteren, ik ben vast op tijd Haha!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:17

Syph. wij komen ook met de auto. Hebben iets meer ruimte dan jij vermoed ik. Kijk maar, ik hoor het daar wel.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 22:31

Ik heb een nieuwe lijst:

TE PAARD:

Lachen Jurga
Party!! Sjimmy
Lachen ArwenLune
Party!! Merens
Lachen Miss_Petit
Party!! BBL
Lachen Nimber
Party!! Ilindra
Lachen Billy
Party!! Eveline_B
Lachen Karinske
Party!! MarjoleinP
Lachen Dealer
Party!! Dienke

GROOM:

Lachen Sypheron
Party!! Mike
Lachen Naz
Party!! Belker
Lachen Hielke
Party!! Machie
Lachen Mayo
Party!! susan
Lachen Fries_rulezz
Party!! paardjuhsz
Lachen ilovehorses4ever
Party!! chickey (pannenkoeken)

ONDUIDELIJK NOG:

Laura
carola
Pearl_tje

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:00

Ging Prakkie niet ook mee? Naar aanleiding van haar post op pagina 2
prakkie schreef:
ga het dit jaar eindelijk eens proberen...heb nu echt mijn vrachtwagenrijbewijs (en vrachtwagen was er al..)
Prakkie heeft een goede basisconditie en kan goed op de wagen staan...kan zelfs een box voor mevrouw maken, dus ze heeft niets te klagen...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:53

Zo wordt het wel heel duidelijk Iloon dat eten een van mijn favourite bezigheden is Bloos Vork Haha!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:09

Naz schreef:
OMG Mike! Haha!
Ik moet 's ochtends uit Elburg komen, vervolgens rijd ik naar Empe om m'n zadel op te halen en daarna rijd ik door naar Lunteren, ik ben vast op tijd Haha!

Maakt niet echt uit hoor, al kom je later, die CD loopt niet weg Tong uitsteken