Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:Nathalie18x schreef:Ik ben uitgeloot voor geneeskunde dit jaar helaas, nu nog aan het twijfelen wat ik volgend jaar ga doen. Of Psychologie aan de UU of gezondheid en leven aan de Vu.
Miiej schreef:NatasjavE schreef:Ik werk voor een bedrijf dat insulines op de markt brengt voor mensen met diabetes.
Ik werk in de buitendienst.
Wat grappig, ik ben een insuline gebruiker![]()
Ik werk 40 uur in de week als junior pr.oject management officer en nog bezig met het afronden van mijn scriptie bedrijfskunde.
Nathalie18x schreef:Het was ook niet de bedoeling om psycholoog te worden idd.Ik wil graag mijn jaar nuttig opvullen omdat ik dus uitgeloot ben voor geneeskunde aan de UvA
@Mingming jij dus wel, gefeliciteerd!
Hopelijk word ik volgend jaar in Utrecht wel toegelaten. De selectie ligt mij wel meer dus dat scheelt.
Leuk om te lezen wat iedereen doet, veel interessante studies ook.
Gelukkig kwam ik er tijdens mijn studie achter dat mijn interesse meer aan de kwantitatieve kant ligt, daardoor kan ik nu gelukkig wel makkelijk een baan vinden.
Roulette_ schreef:Veel studenten hier, super leuk om te lezen wat iedereen doet kwa studie/werk.
Ik werk binnen een centrale QA afdeling van een zeer groot Nederlands zuivel bedrijf. Had ik niet echt aan zien komen, vond vanuit mijn vorige functies die QA-ers altijd chagrijnige zeikerds en mijn achtergrond is eigenlijk net niet de juiste.
QA blijkt echter heel goed bij mij te passen en mijn collega's zijn verrassend gezellig