Ik heb het idee dat iig de helft wel weg is na het eten inderdaad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:We hebben een tafel van 17.00 tot 19.30. Dus als je iets alter bent kun je ook nog mee eten?
na afloop aanhaken voor een drankje mag natuurlijk ook. Maar ik heb het idee dat er na afloop al veel meteen vertrekken.
BarryPlopper schreef:Sure_lee schreef:We hebben een tafel van 17.00 tot 19.30. Dus als je iets alter bent kun je ook nog mee eten?
na afloop aanhaken voor een drankje mag natuurlijk ook. Maar ik heb het idee dat er na afloop al veel meteen vertrekken.
Zet mij dan maar op de lijst maar weet dus nog niet hoelaat ik er ben, denk zelf tegen 18:00
BarryPlopper schreef:Sure_lee schreef:We hebben een tafel van 17.00 tot 19.30. Dus als je iets alter bent kun je ook nog mee eten?
Zet mij dan maar op de lijst maar weet dus nog niet hoelaat ik er ben, denk zelf tegen 18:00
lifeofmarit schreef:musiqolog schreef:Komen er nu écht meer mannen dan vrouwen?
Ik tel voor 10, scheelt weer
hyppolyte schreef:haha! Dat zou wel een bokt primeur worden, een meet met meer mannen dan vrouwen