. En ja, maar ik denk dat er meerdere zijn. Hij is een Pavarotti vd helle dus meneer schiet echt totaal niet op bij rijden(flegmatiek hé
) en als je hem dan flink aan het werk zet bloeit er echt iets bij hem op. Hij word echt helemaal blij en dan kan je echt aan hem merken dat zijn vader een topper is. Hij heeft verder een heel lief karakter dus als ik handjes als ijsklompen heb dan doe ik die even lekker onder z'n deken als excuus om hem eens een lekkere knuffel te geven. En dan krijg ik soms ook wel eens liefdesbijtjes
. Britt gebouw afgebrand? Toevallig bij Crossfit Victrix aan de gang geweest? Me too
. Flowery: Momenteel doe ik niet aan sportschool, te duur meestal & veel te weinig tijd
. Ik wil wel een kilo'tje of twintig kwijt dus ik let heel erg op mijn voeding en probeer meer te bewegen maarja geen tijd is meestal iets waar ik tegenaan loop(mijn moeder had het laatst over licht in de bak, jeej
) en mijn opleiding is erg druk waardoor ik meestal bezig ben met school buiten de paarden om. En ik vind dagjes weg met vriendinnen dan iets belangrijker dan sporten
. Maarja opzich gaat het nu prima, ik probeer 2 a 3 x per week zelf te rijden en ik fiets elke dag(elektrisch, dat wel) naar school toe een half uur heen en een half uur terug. Je kan ook teveel van jezelf willen, zeg maar
.
nee mijn zus gaat trouwen van de zomer, dus zou graag fit willen zijn zodat je mn buik niet zo door de jurk heen ziet
Alleen kwam ik er achter dat jezelf motiveren een stuk moeilijker is dan wanneer je samen met iemand heen gaat