http://www.causus.be/uitleg-over/zachte ... nd-en-kat/
het is redelijk zeldzaam en als het al voorkomt is het eerder bij katten en hij heeft de vorm zonder verklaarbare oorzaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:Ik heb net de stalling opgezegd phoe wat een opluchting!! Ze heeft me niet meteen weg gestuurd
Char_elle schreef:_helga_ schreef:Ik heb net de stalling opgezegd phoe wat een opluchting!! Ze heeft me niet meteen weg gestuurd
Weet niet wat er gaande is/was, maar zou wel raar zijn als ze je meteen op straat zou zetten. Ook jij hebt gewoon een opzegtermijn van en maand. Maar gelukkig heeft ze je niet meteen weggestuurd!
Fading schreef:Bedankt allemaal!
Ze was vandaag weer mega chaggie, bokte gericht naar vriendinnetje van me. Echt jeetje hoe een dier zo kan omslaan.
Gelukkig was ze wel blij met heel de wortels die ze weer naar binnen heeft gewerkt.
Heb haar alles uitgelegd dat ik haar dankbaar was voor de mooie ritjes die ik heb gereden met haar. Dat ik toch mijn angsten heb overwonnen om samen met haar alleen naar buiten te gaan.
En heb haar ook verteld dat ze over een paar dagen voor altijd pijnvrij de weide op mag. Van gras waar je niet bevangen van wordt..
_helga_ schreef:Char_elle schreef:
Weet niet wat er gaande is/was, maar zou wel raar zijn als ze je meteen op straat zou zetten. Ook jij hebt gewoon een opzegtermijn van en maand. Maar gelukkig heeft ze je niet meteen weggestuurd!
Geen opzegtermijn hier staat ook niks op papier oid.
Ik zal niet de eerste zijn die ze op straat zet!
rockey schreef:wat een moeilijke beslissingbah wat naar toch!
mijn hond ligt inmiddels ook op de operatie tafel. dierenarts raad af om straks langs te komen als hij wakker is. maar pas te komen als we hem weer mogen ophalen en dat zal over een dag of 4/5 zijn. brrr krijg er helemaal de kriebels van.