Tapas ook nog nooit gegete. Iets met wat de boer niet kent haha. Borrelen zal ik niet asn mee doen, moet weer naar huis.
xApple
Geplaatst: 22-11-15 23:11
Tapas kan ik wel waarderen hoor, lekker veel knoflook
Goldie
Geplaatst: 22-11-15 23:11
Idd, dan zit je natuurlijk met de boot.. Laatste gaat al om 22:00 oid toch?
Dani
Geplaatst: 22-11-15 23:19
Tapas&Co is lekker, dat zou wel een goeie voor tapas zijn. Maar misschien is iets bij iemand thuis of zo ook wel gezellig? Is iets goedkoper Escaperoom lijkt me ook wel grappig! Kroeg sla ik dan wel over, tenzij we naar de Boom gaan en speciaalbiertjes drinken
Ik heb me net nog enorm volgegeten bij het restaurant. Morgen waarschijnlijk tot 2 uur geen honger, haha.
xApple
Geplaatst: 22-11-15 23:22
Bij mij thuis zou zo leuk zijn als 't al af was maar is 't nog niet Eten met paardjes op de achtergrond. p
Bagheera_206
Geplaatst: 22-11-15 23:23
Oeh speciaalbiertjes!
Maar helaas, ik moet mij zelf dan ook weer naar huis rijden dus dat wordt gewoon alcohol loos.
Volgende x iets leuks doen zou ik graag mee gaan! Leuk dat jullie t gezellig hebben gehad gister. Tapas en borrelen klinkt mij goed in de oren Escaperoom wel eens iets over gehoord, maar weet niet exact wat het is. Wat ik heb gehoord lijkt me best leuk!
Ja La Cubanita is leuk! En een hapje en borreltje is ook leuk. Ben zaterdag nog naar Alkmaar geweest, altijd wel gezellig daar. Sushi is ook niet mijn ding, maar iedereen zegt altijd dat je wel meer hebt dan alleen Sushi in veel van die restaurantjes?
Zonde dat jullie extra hebben moeten betalen, ontzettend banketstaaf!