Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar het is echt zo, dus nouja: Jeeej 
ingedebruijn schreef:Ik hoop het voor je!
Ik heb vanmorgen nog een duurloop gedaan van 3.5 km. Lekker gelopen en nu mezelf een dag volvreten in preston palace.

Was voor het leuke te druk met volumineuze kletsvrouwen waar ik constant omheen moest zwemmen omdat 1 baantje vrij houden voor iemand die wat sneller wil zwemmen blijkbaar geen optie is
Wat is het rustig hier zeg.. 
. Is erg handig hoor, kijk dit zijn het oudere paard haar slechte voeten afgelopen zondag, eentje nog niet gedaan en eentje wel al. Even nat geweest en daarna weer droog en d'r hoeven vallen onderhand helemaal uit elkaar, dan ben ik blij dat ik de rest zelf een beetje kan redden.
.
Heb nu al 3 weken last van mijn knie, nadat ik een stukje heb geprobeerd te rennen. We (fysio en ik) dachten eerst dat het overbelasting was, maar nu houdt het al 3 weken aan en wordt het niet minder maar krijg ik ook niet echt een onwijze nareactie van belasten dus het werd een beetje een raar verhaal. Gisteren even goed aan het voelen geweest en nu dacht ik en is m'n fysio het met me eens dat het wel eens een schroef kan zijn waar ik last van heb.. Hij gaat donderdag met m'n orthopeed bellen, als het een schroef is dan moeten ze er dus zeker weer uit
. Ik hoop/neem aan dat het een dagbehandeling is maar heb er echt geen zin in..
. Maar heb zelf het gevoel dat het niet hardloop-gerelateerd is maar meer doordat ik veel op slippers en sandaaltjes heb gelopen in de vakantie. Het hardlopen wil nog wel goed, dat was de vorige keer ook niet zo. Nu maar even veel mijn adidasjes en zooltjes dragen en smeren met een crème met diclofenac erin, kijken wat dat oplevert.
het word een mooie cannondale trouwens
helemaal verliefd. Die man gaat volgende week naar die beurs en kijken of ER een kleine maat Bij zit voor mij. Levering kan even duren omdat het model nog uit moet komen. Het is deze trouwens: http://highpeakcycles.co.uk/wp-content/ ... 00x743.jpg