Ik ook. Zou naar een festival gaan. Maar heb het opgegeven. Blijf wel thuis en vreet me vol
Kiwipitje
Geplaatst: 25-07-15 16:05
Liedje schreef:
Ik heb gisteren weer 4 x 4 minuten pijnloos gelopen. Vandaag in de sportschool bezig en dinsdag weer hardlopen. Dan 3 x 6 minuten. Duimen, duimen, duimen dat dat ook pijnloos lukt.
Super zeg!
Raineri
Geplaatst: 25-07-15 16:20
Hahaha lizmd, ik zou ook naar een festival gaan. Gaat ook niet door. Vanavond zou het wel droog worden. Dan ga ik denk ik naar mijn 'soort van vriend' in castricum. Ga ik uit in het dorp
Kasmir, gadsiedarrie. Bij de hu is het altijd gezeik. Ik heb ook weer een herkansing laatst niet mogen maken van de examencomissie. En daar betaal je dan 1500-2000 euro per jaar voor...
Bah sliertje. Beterschap!
Ik heb net een 10 km testloop gedaan in de storm Ben rustig gestart en heb de eerste 5 in 23:39 lopen, dat voelde goed en ben gaan versnellen. Tweede 5 heb ik in 21:29 gelopen. Heb de hele tijd niet op mijn horloge gekeken en was daarom ook verbaasd met de eindtijd van 45:08. Aansluitend 3 km uitgelopen. Deze 13 km heb ik gelopen in 59:41. Ik geloof het zelf absoluut niet omdat ik net een week vakantie heb gehad in Portugal en niet bepaald in bloedvorm terug kwam maar het is echt zo, dus nouja: Jeeej
Volgende 10 wil ik deze winter lopen en dan ga ik voor onder de 43 minuten.
Kiwipitje
Geplaatst: 25-07-15 16:38
ingedebruijn schreef:
Ik hoop het voor je! Ik heb vanmorgen nog een duurloop gedaan van 3.5 km. Lekker gelopen en nu mezelf een dag volvreten in preston palace.
Wauw Danique wat een tijd!
Heb vanmorgen een uur crossfit gedaan en ga vanavond weer Crossfit Games kijken en op verjaardag. We moeten alleen nog het hele huis poetsen en m'n vriend kijkt naar die stomme tour.
Kiwipitje
Geplaatst: 26-07-15 12:14
Iedereen aan het rennen met dit mooie weer? Ik ga niet hard vandaag. Beetje spierpijn van gisteren haha
Ik vanmorgen maar een klein rondje gedaan... 2km met de shet! Daarna kwam de smit! Bekappen gaat handiger als ie wat moe is hahaha hij stond perfect stil en dat voor een 2 jarige!!! Maar goed oma paard van 30 heeft ook maar 1 bokkesprong gemaakt tijdens het bekappen dus had een goede ochtend! Kunnen we weer 6 weken vooruit!!
Kasmir
Geplaatst: 26-07-15 14:01
Jeetje Danique wat een super tijden! Kiwi Manon, crossfit lijkt me echt tof, niet echt een optie met mijn knie maar wel tof xD. Hahaha Lil dat is ook een manier van voorbereiding op een bekapping. Best een goed idee om binnenkort een afspraak te maken trouwens, nu is het wat natter. Als het zo droog is dan is de smid echt kansloos, hoeven worden hier echt bikkel bikkelhard. Ze gaan hier om de 8 weken maar ik werk zelf wekelijks de steunsels bij en rond de hoefwand af met de rasp.
Ik heb weer braaf 1km de reuzeslalom gezwommen vandaag Was voor het leuke te druk met volumineuze kletsvrouwen waar ik constant omheen moest zwemmen omdat 1 baantje vrij houden voor iemand die wat sneller wil zwemmen blijkbaar geen optie is
Oma dr hieven scheuren nu enorm en shettie heeft een bokvoetje. Dus moet er nu telkens vroeg bij zijn om ze recht te houden! Meteen een afspraak gemaakt voor na mn vakantie dan is het gedaan voor de smit op vakantie gaat. Ik vergeet altijd op tijd te bellen namelijk hahaha
Als ik ze zelf niet zou bijhouden zou het hier ook echt om de 6 weken moeten. Onze 20-jarige heeft slechte voeten, brokkelen af en gewoon een slechte hoornkwaliteit. Als je dat dan vergelijkt met de hoeven van de 4-jarige.. Die heeft echt een prachtige hoornkwaliteit, alleen weer een scheve stand waardoor ze alsnog regelmatig gedaan moet worden. Maar heb mezelf aardig verdiept in hoeven dus kan zelf tussendoor wat onderhoud plegen en dat scheelt enorm. De hoeven blijven beter omdat ze iedere week worden gedaan en de smid hoeft maar om de 8 weken te komen.
Kasmir handig dat je self de hoeven kan bijhouden! Hoe heb he dat geleerd?
Ik ga zo naar de Winkel voor een nieuwe race diets (ook al heb ik wen fietsblessure, dus echt heel logisch fit ) dus ik Ben ALS een klekn kind in de snoep Winkel
Vind het vaak echt mooie fietsen alleen ik ben een heel slechte fietser dus niks voor mij
Ga straks wel vanaf m'n werk naar huis rennen ongeveer 20k. Heel rustig aan maar gewoon die afstand weer eens een keertje voelen. Ben benieuwd hoe het gaat.. in ieder geval een mooie route uitgestippeld.
Noeps
Geplaatst: 29-07-15 10:18
Inderdaad rustig hier!
Mijn vriend heeft een nieuwe bevlieging, er moet een racefiets komen. Ik heb eerst maar zijn zelden gebruikte roeitrainer op MP gezet . Iemand nog belangstelling voor?
Kasmir
Geplaatst: 29-07-15 10:59
Danique eerst veel lezen over hoeven en hun werking en daarna van de hoefsmid zelf . Is erg handig hoor, kijk dit zijn het oudere paard haar slechte voeten afgelopen zondag, eentje nog niet gedaan en eentje wel al. Even nat geweest en daarna weer droog en d'r hoeven vallen onderhand helemaal uit elkaar, dan ben ik blij dat ik de rest zelf een beetje kan redden.
We verwachten wel een fotooooow als je er eentje hebt uitgezocht . Zo Kiwi, dat is een flinke afstand bikkel! Hahaha Plien zo te lezen vaker last van die bevliegingen? xD Ik niet, sport liever buiten of in een zwembad x).
Ik ga bij Karin aansluiten in het rijtje pechvogels Heb nu al 3 weken last van mijn knie, nadat ik een stukje heb geprobeerd te rennen. We (fysio en ik) dachten eerst dat het overbelasting was, maar nu houdt het al 3 weken aan en wordt het niet minder maar krijg ik ook niet echt een onwijze nareactie van belasten dus het werd een beetje een raar verhaal. Gisteren even goed aan het voelen geweest en nu dacht ik en is m'n fysio het met me eens dat het wel eens een schroef kan zijn waar ik last van heb.. Hij gaat donderdag met m'n orthopeed bellen, als het een schroef is dan moeten ze er dus zeker weer uit . Ik hoop/neem aan dat het een dagbehandeling is maar heb er echt geen zin in..
Mijn enkel lijkt ook weer wat te morren . Maar heb zelf het gevoel dat het niet hardloop-gerelateerd is maar meer doordat ik veel op slippers en sandaaltjes heb gelopen in de vakantie. Het hardlopen wil nog wel goed, dat was de vorige keer ook niet zo. Nu maar even veel mijn adidasjes en zooltjes dragen en smeren met een crème met diclofenac erin, kijken wat dat oplevert.
Kasmir
Geplaatst: 29-07-15 12:00
Niets, bot moet als het goed is aardig aangegroeid zijn, als dat niet het geval is moet ik langer wachten voordat de schroeven eruit gaan. Eerst maar eens afwachten wat de orthopeed zegt.
Ik denk dat het mysterie van mijn heupklachten tijdens fietsen is opgelost! Ik wist dat mijn moeders diets wat Te Groot was, maar zo Groot. Het is frame maat 58 en ik moet 52 hebben het word een mooie cannondale trouwens helemaal verliefd. Die man gaat volgende week naar die beurs en kijken of ER een kleine maat Bij zit voor mij. Levering kan even duren omdat het model nog uit moet komen. Het is deze trouwens: http://highpeakcycles.co.uk/wp-content/ ... 00x743.jpg