Sorry mensen, wegens drukte en huiswerk redt ik bet nidt om vandaag mijn foto's in te leveren. In de loop van de week zal ik er mee bezig gaan en eind de week hoop ik alles af te hebben!
Dankjullie! Van de eerste deel moet ik alleen Jitze nog afwerken. Het spijt me enorm dat het zo lang duurt! Vorige week vrijdag pakte ik in een tussenuur mijn laptop uit mijn tas, om de foto's na te werken. Blijkbaar lag mijn harde schijf hierop en die is toen stukgevallen, heel veel foto's ben ik dus kwijt, een gedeelte stond nog in lightroom gelukkig, dus die heb ik met een omweg na kunnen werken. Vandaar dat het zo lang duurt allemaal... Nogmaals sorry
Hoe ik deze bestanden ga mailen moet ik dan ook nog even uitvogelen
Dankje, Lauke! Ik denk dat ik de al bewerkte foto's waarvan ik het eindresultaat dus niet meer heb maar via flickr terug download en doorstuur, dan is de kwaliteit wel minder maar het zij zo
Haha succes, ik ga ook weer even knallen
Lauke
Geplaatst: 23-06-15 11:14
Nou, komt ie dan.
heeft echt te lang geduurd, sorry school ging toch echt even voor. Maar hierbij de laatste foto's.
Is het de bedoeling dat we iedereen een mailtje sturen met de foto's, of haalt iedereen ze gewoon uit het topic?
Er was niks meer waar ik op had moeten wachten toch?
WildDreams
Geplaatst: 06-07-15 23:55
Oohja goed dat dit topic een schopje krijgt... Man man man alles vergeten door die kapotte harde schijf. Ik heb mijn foto's gelukkig terug kunnen krijgen. Ga er van de week mee an de slag, sorry! Ben veel te chaotisch wat onprofessioneel van me Ik ga gelijk even naar je topic kijken!
Spoiler: En nee hoor, was mijn fout
Marleen_vA
Geplaatst: 28-07-15 19:14
ik schop even dit topic omhoog. maar kunnen alle fotografen de foto's van mij en jitze naar mijn e-mail toesturen?
Jitze is afgelopen nacht overleden en dit is onze laatste shoot geweest.. alle foto's zijn mij momenteel dierbaar en zo kan ik goed overzichtelijk bekijken welke ik wil nabestellen....
Ik zag het op facebook... Heel veel sterkte!! Helaas ga ik de komende twee weken op vakantie (vanavond, nu moet ik gaan slapen) dus ik kan je waarschijnlijk niet verder helpen Misschien red ik het om morgen het een en ander te versturen! Ik zal mijn best doen...