Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Datum;
9 mei 2015.
Locatie;
Soesterduinen.
We verzamelen aan de Beaufortlaan in Soest, Utrecht.
Aan het begin van deze laan is een parkeerterrein waar je gelijk de duinen in loopt. Hier gaan we verzamelen, zoals jullie op de foto zien is dit niet heel groot. Als er te weinig plek is voor de auto's doen we de fotografen met auto's een paar meter verder op neerzetten, daar zit halverwege nog een parkeerplaatje, dan kunnen de trailers gewoon hier staan met de paarden en de fotografen moeten dan misschien een heel klein stukje lopen maar dit is afhankelijk van hoeveel auto's en trailers we hebben en hoeveel mensen er al zijn.
http://i1057.photobucket.com/albums/t38 ... ict2zn.jpg
Voor Soesterduinen is een penning nodig voor de paarden.
6 paarden betekend; 6 penningen.
De kosten voor een penning zijn per penning 7.50, we betalen dit met alle fotografen en alle modellen.
Lizzy__87 komt met 2 paarden dus betaald 2x dit bedrag.
6x7.50= 45 euro.
9 fotografen en 7 modellen, betekend 16 mensen totaal.
45 : 16 = 2.80 per persoon.
Wil iedereen contant 2.80 mee nemen en Lizzy__87 dan 2x zodat ik dat terug kan krijgen van jullie?
Ik schiet het voor als ik de penningen op haal! Ik heb de penningen gereserveerd voor 9 mei, heb net nog even gebeld om er 6 van te maken want het waren er 5 haha, nu dus 6!Citaat:Fotografen:
- Extra; _Lisaa_ | Lisa | Website
1. Marcato | Suus | Website
2. WiancaR | Malissa | Flickr
3. Bellatrix Marlies | Website
4. Yvettee | Yvette | Website
5. Heidilover | Robin | Website
6. Jespri | Jessica | Website
7. Hamsterfan | Sylvana | Afbeelding
8. Astor | Melissa | Website
Reserve;
9. vhphoto | Vera | Website
10. SternPhoto | Elvira | Website
11. xJikke | Jikke Patist | Website
12.. Kikkerikke | fabienne | facebook. (Fabsfotos)
Modellen:
1. Duo;
- Lizzy__87 - Bowies | Quarab - Tegenwoordig dr voorhand wat witter, de midden en achterhand donkerder - Foto1
- Lizzy__87 - Balthazar | Welsh - Tegenwoordig wat magerder door ziekte - Foto1
- Met Kids van vriendin van Marjan Bos; Jongen en Meisje Foto1
2. Marjan Bos | via Bellatrix | tweeling van 5 roodharige meisjes | Appeloosa | Buckskin Quarter | Foto1Foto2Foto3
3. Kimmiee19 | Kim | Solana 12 jaar | Nadja | Shetlander x appaloosa | Foto1Foto2
4. Daniantje Maud 11 jaar B Welsh pony/wit 8 jaar Foto1
5. Duo;
- Tatanka1 met Sunday brave pony van 19 jaar maar nog top fit!
- Penp | Nat | Anna, Lien en Bill | allemaal 4 jaar | evt met australian shepherd red tri | Foto1Foto2Foto3Foto4Fotohond