De foto's van balou heb ik af. De rest wordt nog aangevuld ben nu alleen ziek dus dat gaat waarschijnlijk nog even duren. Ik heb inderdaad ook een bestelling gehad van balou
Ik moet eerst ergens ruimte maken op m'n kamer om foto's op te hangen hahah. Dus misschien dat er over een hele tijd nabestellingen vanaf mijn kant komen hahah. Heb eind januari ook nog foto's besteld van m'n meeting van vorig jaar mei
anne_joy
Geplaatst: 26-02-15 22:57
Ik had het ook echt niet verwacht. Zeker niet bij een meeting, want dan wordt er inderdaad niet snel iets besteld.
Ik bewaar de foto's sowieso. Dus je kan altijd nog nabestellen mocht je ooit ruimte hebben of mijn computer & externe harde schijf moeten het beidr ineens begeven
Mag ik vragen hoe jullie het doen met nabestellingen? Verkopen jullie het originele bestand, zodat ze eventueel zelf kunnen afdrukken, of verkoop je een afdruk en stuur je het naar het adres van de koper?
Bij mij heeft iedereen de mogelijkheid om tussen 3 formaten te kiezen, waarvan dan het grootste bestand het origineel is.
XiiaaooNaa
Geplaatst: 27-02-15 11:35
Morning schreef:
Mag ik vragen hoe jullie het doen met nabestellingen? Verkopen jullie het originele bestand, zodat ze eventueel zelf kunnen afdrukken, of verkoop je een afdruk en stuur je het naar het adres van de koper?
Iemand die een foto ter beschikking stelt waarvan je wil dat ik die nabewerk? Eisen: geen rare kleuren foto of overbelicht, een gewoon goede foto. Mail naar: xinashots@gmail.com
Dan kies ik morgen welke ik nabewerk, misschien wel twee.