Bedankt allemaal!
Het was superleuk! Ik vond het minder zwaar dan ik had verwacht. Natuurlijk, je hebt wel eens een dipje en dan denk je 'waarom doen we dit eigenlijk?'. Maar over het algemeen ging het heel prima en hielden we de sfeer erin (vooral midden in de nacht, haha). Mooie dorpjes om doorheen te rennen, al zie je daar om 3 uur snachts niet zoveel van, en verder veel koeien en weilanden. Vrijdagavond was het erg warm, een beetje té, maar gelukkig renden we richting de nacht. Zelfs midden in de nacht was het nog prima te rennen in een hempje en korte broek. Om een uur of 3-4 snachts was het het koudst, daarna begon de zon alweer wat warmte af te geven. 's Morgens was het weer warm, maar om een uur of 9 begon de boel te betrekken en werd het koeler. Wel lekker, maar Buienradar leek minder positief; er zouden flink wat buien aankomen. Nou ja, je doet er weinig aan, dus gewoon doorgerend
. Inderdaad wat kleine buitjes gehad en érg veel tegenwind op het laatste stuk Dokkum-Leeuwarden. Pittig, maar ach; dat zou ons ook nog wel lukken!
Uiteindelijk om kwart voor 4 over de finish gerend met zijn allen.
Ik vond het een erg geslaagde actie! Iedereen bedankt voor de inzet en wie weet tot de volgende keer
.