Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lijst mensen die meegaan combineert met lijst eters schreef:Wie willen er na afloop mee uit eten?
1. Dollebokker - Mariska - Mee uit eten
2. MarlonNaldo - Marlon - mee uit eten
3. Takkie_muis-Rebecca Mee uit eten Rijdt met mij mee vanaf Barnveld.
4. Sure_Lee- Shirley mee uit eten
5. xLianneZorro - Lianne mee uit eten
6. Lootje1991 - Louise mee uit eten
7. Nickolay -
8. josewoos - Jolanda mee uit eten
9. Taucha - Taucha mee uit eten
10. Bjarni- Manon mee uit eten
Lijst geen rit wel mee eten:
1.Marlies
2. Ynkske
3. Emma
Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte
Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Lianne: Klein paardje, pittig mag maar wel braaf, voorkeur quarter/paint. (Ben 1.60 en weeg 56 kg)
Anne: groot stevig paard, liefst een die goed voorwaarts is maar wel braaf. Pittig mag en als t er een is die eens n bok geeft is dat ook niet erg maar geen hele gekke dingen. Ben 1.73 en weeg rond de 100 (moet thuis nog even exact wegen)
Mariska:Pittig of rustig paardje maakt mij niet zo veel uit, alleen een muilezel trekt me niet zo maar als die overblijft rij ik daar wel op mee. Maar ik zou anders heel graag een keer op Breezer willen(ik kijk nu heeel lief naar Marlon
)
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte
Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Lianne: Klein paardje, pittig mag maar wel braaf, voorkeur quarter/paint. (Ben 1.60 en weeg 56 kg)
Anne: groot stevig paard, liefst een die goed voorwaarts is maar wel braaf. Pittig mag en als t er een is die eens n bok geeft is dat ook niet erg maar geen hele gekke dingen. Ben 1.73 en weeg rond de 100 (moet thuis nog even exact wegen)
Mariska:Pittig of rustig paardje maakt mij niet zo veel uit, alleen een muilezel trekt me niet zo maar als die overblijft rij ik daar wel op mee. Maar ik zou anders heel graag een keer op Breezer willen(ik kijk nu heeel lief naar Marlon
)
MarlonNaldo: Als ik dan toch een voorkeur kan aangeven. Geen muilezel, fjord, Twitter of ander gek bokkend paard. Breezer blijft mn voorkeur maar ik zou ook heel graag een keer op Billy willen. Als het maar een beetje voorwaarts is.
Zijn er nog mensen die dit lijstje willen aanvullen of maakt het voor de rest niet uit?
lijst mensen die meegaan combineert met lijst eters schreef:Wie willen er na afloop mee uit eten?
1. Dollebokker - Mariska - Mee uit eten
2. MarlonNaldo - Marlon - mee uit eten
3. Sure_Lee- Shirley mee uit eten
4. xLianneZorro - Lianne mee uit eten
5. Lootje1991 - Louise mee uit eten
6. Nickolay -
7. josewoos - Jolanda mee uit eten
8. Taucha - Taucha mee uit eten
9. Bjarni- Manon mee uit eten
Lijst geen rit wel mee eten:
1.Marlies
2. Ynkske