Gezellige bokkers omgeving Haarlem gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:13

Tazzey schreef:
_Selena schreef:
Waar ga je op vakantie?

Heel burgertruttelijk maar stiekem toch wel heerlijk, naar Centerparcs in België. Door mijn rug is dit echt de maximale afstand die ik kan afleggen. Wel met een hoop tussenstoppen en ik kan zelf nog altijd niet rijden...

We hebben dit weekje echt wel nodig na een jaar van ziekenhuizen, revalidatiecentrum enz enz.

Geniet er van! Mag ik vragen wat je hebt?

Remark

Re: Gezellige bokkers omgeving Haarlem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:14

Veel plezier op vakantie!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:14

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:18

Leuke foto's! Haha en oohhhh stiekem op de renbaan :P tenminste het ziet eruit als de renbaan :Y) Hoe vaak ik vroeger wel niet voor de boswachter 'gevlucht' ben met mn zusjes daar :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:33

Haha ja klopt. Het scheelt dat ik diegene die er gebruik van maken ken. We hebben niet de hele baan gebruikt alleen dat stukje. Wilde zo graag actie foto's. .. Normaal rij ik er nooit op!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 20:36

Volgens een vriendin van mij is het niet van Ger zelf, dus kan er niks over gezegd worden als je erop rijd.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:40

Het wordt gepacht van de gemeente. Als iedereen erop zou galopperen elke dag dan gaat de baan kapot. Dat zou zonde zijn. Hetzelfde met de bakken in het bos en mensen die hun paarden en pony's daar losgooien.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:50

Ik begreep altijd dat het ook echt wel een stukje veiligheid was. Je hebt niet altijd het overzicht op die baan en er zijn er genoeg die tegen de richting in crossen. Als er dan net een sulky om de hoek komt zetten.....
Maar als kind heb je daar geen idee van, wij vonden het wel spannend vroeger. Maar kan me ook niet herinneren dat er vaak getraind werd, in elk geval gingen wij alleen de baan op als het daar uitgestorven was.

Maar dat de baan stuk gaat kan ik ook helemaal geloven. Van de bakken is toch alleen de kleine baan open voor iedereen?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 20:55

Tja de banen worden er wel minder van inderdaad, maar er staat geen hek, geen bord (mag volgens mij niet omdat het geen eigendom is), dus in feite kan je niet weggestuurd worden lijkt me.
Ben er 1 keer op geweest, daarvoor een heel rondje gestapt om te kijken of er iemand op zat.

Kleine baan is inderdaad open, en ondanks het gebruik vind ik het nog steeds een fijne baan die ik met Anjo ook nog wel eens kort erbij pak ;)
Als het aardig heeft geregend is die ook beter te rijden dan onze eigen baan denk ik, dus dan zal ik misschien wel vaker gaan, ben er zo, viaduct over, pad rechts af en dan links of weg onderdoor.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 21:54

update'je over de stukjes, Liz, Mylene, Miranda, Celine, Eva, Chantal en Eline heb ik binnen.
Van Laura, Marleen, Suus, Iris en Paulina heb ik nog niks, willen jullie in het topic?
En van Selena, Amber en Sylvana ontvang ik graag nog een foto :)

En Kim heeft zich net gemeld, wil je ook in de openingspost van het HK?
Wil je dan je naam, leeftijd, woonplaats, paard(en) en huisdier(en) doorgeven ;) en een leuke foto van jezelf (en paard samen)?
Laatst bijgewerkt door Loiz op 04-10-14 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:57

Dat schiet al lekker op. :)

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:56

Zoo lekker bijgekletst!

Ik woon in het centrum, ook elke avond en ochtend en middag dat geklingel van die kerk :D hoor het vaak al niet meer haha ik vind het een heerlijke stad, wel echt een stad mar niet zo massaal als Amsterdam.

Het glazenhuis ga ik ook zeker bij kijken! Ook in Utrecht toen geweest en nu hier echt super leuk!

Ik zal nog even een stukje schrijven morgen :) vandaag met mijn vriend en schoonfam. Met 3 kleine neefjes naar sprookjeswonderland geweest, dat is echt fantastisch voor die kleintjes.

Staan jullie paarden nog op t land? Die van mij heeft of vandaag of morgen zijn laatste land dag en en wordt het weer paddocks :) ik vraag me af hoeveel ik dan meer moet gaan geven aan kuil, iemand een idee?

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:58

De kudde staat nog op het land. Maar die van mij niet meer...

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:59

Ik vind het ook prima dat hij eraf gaat, hij heeft beetje rotstraal en dan helpt die natte wei niet mee :)

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:00

Bij ons zijn ze er al een paar dagen af. Land werd te vochtig in de nacht helaas..

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:00

Bij ons staan ze overdag nog gewoon op het land. Veel is er niet van over maar ze krijgt ochtends en eind van de middag een berg hooi.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 23:11

Zo, 19 stukjes af. Nog 5 mensen die op t lijstje staan die iets kunnen sturen, Kim mag ook of andere nieuwe die nu nog komen, en nog 3 foto's verwacht :)
Uiteindelijk geen pathe en geen stad, vriendlief voelt het vroeg opstaan op zaterdag nogal dus die wil optijd zn bed in :+

Duss... :wave:

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:18

Ik ben snot verkouden dus hier gaan ook de oogjes dicht :wave: :wave: slaap lekker!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:19

Welterusten Marleen!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:26

Welterusten allemaal! ;)

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:39

Goeiemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht!

Wat een drukke dag vandaag! Meeting gehad op een landgoed een uur hier vandaan. Ben gaar. En morgenochtend weer, in IJmuiden. En volgens mij zie ik 2 mensen van hier daar ook. Gezellig!

Ik zal de pb met info even sturen, nog geen tijd voor gehad.

Glazen huis komt idd naar Haarlem dit jaar. Zal nog wat worden... Er is helaas nog steeds veel onbekend. Mijn vent zit in de horeca aan de Grote Markt dus is er al een heel jaar mee bezig. Maar 3FM en de gemeente zijn het over veel dingen nog steeds niet eens. En dan hebben we het nog niet eens over de hoeveelheid mensen... Benieuwd hoe dat in Haarlem gaat uitpakken. De Grote Markt is nl veel te klein voor deze uit de hand gelopen actie. Hoop wel dat het in positieve zin een succes wordt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:49

Trusten allemaal! Ik probeer te slapen maar het kamp achter ons heeft helaas andere plannen en hun kennende is het zo rond 6 uur stil. Ik heb mijn tablet er maar bijgepakt. Als het nu nog knappe muziek zou zijn...

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:56

Gezellig Suus! Ik ben er morgen ook bij in IJmuiden :D
Ben gaar, last van mijn rug en voel me net een oud wijf := Nadeel van mijn job; post bezorgen. Het is zwaar en plus dat ik al snel last heb van mijn rug maakt dat het nog eens even lekker erger. Achja, morgen ook weer de hele dag op meeting. Zin in maar ben na z'n dag wel blij dat ik mijn bed in kan :D

Welterusten iedereen!

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 23:59

Slaap lekker iedereen! Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken! Morgen gaat om half 7 de wekker.

Suus en Sylvana, tot morgen! Hopelijk werkt het weer mee!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 00:02

Oh balen van je rug zeg! Daar doet zo'n meeting niet veel goeds aan. Maar goed, het is vaak wel erg gezellig.

Idd hopen dat het weer een beetje mee zit. De voorspelling morgen is zo, tsja, niet voorspelbaar, haha!

Slaap lekker en tot morgen!!