De shoot van vorigeweek op de manege is goed gegaan gelukkig! De resultaten zijn nog niet helemaal zoals ik gewild had maar we hadden het weer dan ook niet echt mee zitten, hele dag bewolkt en zelfs af en toe wat regen. Heb in een week wel alle foto's van iedereen af gekregen, 11 paarden en iniedergeval 10 foto's per paard, ja ik was zo dom om toe te zeggen dat dat wel ging lukken in een week dat werd dus nachtwerk Maaaar iedereen vond het zo leuk dat ik gelijk ben gevraag voor een 2e keer en de datum daarvan zelfs al gepland staat
quartel
Geplaatst: 21-06-14 21:30
Leuk dani
Ik had vandaag de reunie.......spannend maar leuk...... Resultaat ga ik morgen bekijken, ik ben gesloopt
Als het goed is hebben alle modellen van mij een pb gehad met een update betreft mijn foto's. Mocht ik iemand vergeten zijn, stuur mij dan even een pb .
Aaahw die laatste Beetje laat maar ik heb van 3 van jullie actie foto's op fb gezet, aantal portretjes stonden er al, als je het leuk vind voeg me dan even toe op fb, dan tagg ik je in de foto https://www.facebook.com/DanielleBLH