Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ELpatcho schreef:In meppen kan je niet zwemmen. Wel een mooie plas om door heen te gaan, maar niet diep genoeg om te zwemmen. In bos van Gees zit een vennetje waar met nat weer het diep genoeg is om stukje te zwemmen. Helaas is het in de zomer (wanneer je zelf ook het water in wilt) vaak opgedroogd tot een voetenbadje voor de paarden..
Edit: in het terhorsterzand zit ook mooi water. Waar je zomers niet met de paarden in mag. Maar weet niet zo goed of je daar in kunt zwemmen.
Honden mogen er eigenlijk ook niet in. Zwemmen kan daar ook niet overigens. Bij Cas (1.50) komt het op zijn diepst tot zijn buik.
Haha
En jij? 
Verder is het een prachtig eiland! Dinsdag dus mijn 2e wortelkanaalbehandeling gehad, ook nog bij een vreemde tandarts, want eigen tandarts heeft nu vakantie... bah!
Zin in! Voel me nog een complete beginner, maar erg leuk!
Ik dacht vorige week maandag nog even lekker te genieten van het weer en het dagje bij Snowville door te brengen. Alleen na een kwartiertje grondwerk lag ik helaas op de grond, paard viel op de cirkel naar binnen en maakte een vreugdesprongetje, helaas kwam ze daarbij met de achterhoef tegen mijn kaak aan.
Gelukkig niks ergs, heb er vier hechtingen in gekregen, flinke blauwe plekken onder mijn sleutelbeen en een opgezwollen gezicht maar dat trekt nu allemaal wel weg gelukkig.
Dat zijn Ylona (groene setje) van wollewaps en Vicktor (de andere Fjord, bruine dekje geloof ik) van San_ner!
Maar niet met de rit naar de prachtige natuur haha