rayoow schreef:ik wil mijn zusje ook mee nemen als iedereen dat goed vind loveottje, die is ook 15 dan
Waarom zou dat ni mogen?

Ik ben 17, maar moet nog even nakijken of ik dan kan.. zal wel een kleine kans zijn want ik kan niet vaak :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laulitz schreef:Hoppit schreef:Btw ff ter info: een campuskaart is wel iets flexibeler hoor. Je mag heel dat traject doen. Heb vroeger vaak genoeg in Mol nipt mijn trein gemist en door ons mam een paar stations later afgezet.
Of bv in Antwerpen iets moeten gaan doen, maar dus nooit doorgereden tot Mol en weer rechtsomkeert naar Gent.
Is dat echt, want ik kan daar dus nergens iets over vinden? Ik doe wel regelmatig Mechelen-Antwerpen op Antwerpen-Neerpelt maar het zou handig zijn om ook Mol-Neerpelt te kunnen doen maar ik weet dus niet of dat mag? (Is namelijk 1,30 ipv 4 euro)
Hoppit schreef:Mol-Neerpelt mag zonder problemen hoor. Je bent alleen je rit tot Antwerpen dan wel kwijt natuurlijk, maar 't is altijd goedkoper dan zonder campuskaart.
Staat dat niet achter op je campuskaart (het plastieken geval dus)? En anders eens aan een loketsmurf vragen. Je mag ook indien er uitval is van treinen een ander traject doen (maar dan moet er dus wel echt problemen zijn onderweg), zolang begin en einde maar kloppen. De voorwaarde is officieel - if I recall correctly - 'de kortste weg tussen je begin- en eindpunt'. Ben ook ooit eens over Brussel gegaan omdat het over Antwerpen niet reed.
Percy schreef:Mijn dochter zit ook elke week een uur op het station in Lier, echt zondetijd. Maar over Antwerpen is dan toch om? Hoe doe je dat?
Percy schreef:Mijn dochter reist op vrijdag en zondag, soms op zaterdag als ze dienst heeft. Zij komt wel door Herentals maar heeft daar geen overstap. Ze stapt in Turnhout op richting Antwerpen en stapt dan over in Lier richting Luik en vice versa uiteraard.
Jammer Roweentje89.