Meeting onder de Belgische Bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:10

rayoow schreef:
ik wil mijn zusje ook mee nemen als iedereen dat goed vind loveottje, die is ook 15 dan ;)

Waarom zou dat ni mogen? ;)

Ik ben 17, maar moet nog even nakijken of ik dan kan.. zal wel een kleine kans zijn want ik kan niet vaak :p

loveottje

Re: Meeting onder de Belgische Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 10:26

Waar en waneer zal het zijn dan kan ik even kijken hoe lang het rijden is en of het past :D

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:25

lommelse sahara op 27 april...

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:52

Hoe laat spreken we daar af/hoe laat is het gedaan? En waar precies spreken we af? :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:00

Je mag inderdaad wel op het hele traject in en uitstappen maar alleen maar op dat traject. [naam] stapt op vrijdag altijd op in Bilzen vanuit school en op zondag stapt ze uit in Tongeren om naar het internaat te gaan. Heb haar ook wel eens in Herentals afgezet. De Lommelse sahara ligt volgens mij wel uit de route.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:00

Ik kan dan niet, jammer, maar had het al wel verwacht.. je hoeft het in ieder geval niet te verzetten voor mij :p

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:04

Ik dacht rond een uur of 1-2 waarvoor de meesten opteerden?

Gigixponys geen nood, er komt zeker een tweede :p

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:23

Dan komt het helemaal goed ;)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 20:29

Zal wel moeten lukken, als ik wedstrijd heb ga ik maar een keertje niet :=
Als er nog iemand omgeving Tongeren woont zal m'n moeder het waarschijnlijk ook geen probleem vinden om mensen mee te nemen! Moet het nog vragen..

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:31

domme vraag :') maar waar ligt de lomelsse Sahara ?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:49

In lommel :P
Provincie limburg, tegen Nederland aan

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:42

Ik ga proberen te komen :)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:54

Laulitz schreef:
Hoppit schreef:
Btw ff ter info: een campuskaart is wel iets flexibeler hoor. Je mag heel dat traject doen. Heb vroeger vaak genoeg in Mol nipt mijn trein gemist en door ons mam een paar stations later afgezet.
Of bv in Antwerpen iets moeten gaan doen, maar dus nooit doorgereden tot Mol en weer rechtsomkeert naar Gent.

Is dat echt, want ik kan daar dus nergens iets over vinden? Ik doe wel regelmatig Mechelen-Antwerpen op Antwerpen-Neerpelt maar het zou handig zijn om ook Mol-Neerpelt te kunnen doen maar ik weet dus niet of dat mag? (Is namelijk 1,30 ipv 4 euro 8)7 )

Mol-Neerpelt mag zonder problemen hoor. Je bent alleen je rit tot Antwerpen dan wel kwijt natuurlijk, maar 't is altijd goedkoper dan zonder campuskaart.
Staat dat niet achter op je campuskaart (het plastieken geval dus)? En anders eens aan een loketsmurf vragen. Je mag ook indien er uitval is van treinen een ander traject doen (maar dan moet er dus wel echt problemen zijn onderweg), zolang begin en einde maar kloppen. De voorwaarde is officieel - if I recall correctly - 'de kortste weg tussen je begin- en eindpunt'. Ben ook ooit eens over Brussel gegaan omdat het over Antwerpen niet reed.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:22

Hoppit schreef:
Mol-Neerpelt mag zonder problemen hoor. Je bent alleen je rit tot Antwerpen dan wel kwijt natuurlijk, maar 't is altijd goedkoper dan zonder campuskaart.
Staat dat niet achter op je campuskaart (het plastieken geval dus)? En anders eens aan een loketsmurf vragen. Je mag ook indien er uitval is van treinen een ander traject doen (maar dan moet er dus wel echt problemen zijn onderweg), zolang begin en einde maar kloppen. De voorwaarde is officieel - if I recall correctly - 'de kortste weg tussen je begin- en eindpunt'. Ben ook ooit eens over Brussel gegaan omdat het over Antwerpen niet reed.

Nee, op de achterkant staat er niks over, eigenlijk alleen hoe je het moet invullen :+
Ik pak eigenlijk nooit de kortste weg, haha. Als ik naar Mechelen ga of naar huis, ga ik 90% van de tijd over Antwerpen want dat overstappen in Lier is me echt te kort en ik heb geen zin om in Lier een uur uit mn neus te zitten eten, heb wel iets beters te doen!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:00

Mijn dochter zit ook elke week een uur op het station in Lier, echt zondetijd. Maar over Antwerpen is dan toch om? Hoe doe je dat?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:10

Percy schreef:
Mijn dochter zit ook elke week een uur op het station in Lier, echt zondetijd. Maar over Antwerpen is dan toch om? Hoe doe je dat?

Op de heenweg, kijk ik altijd even in Herentals of de trein naar Brussel(Mechelen) nog op het spoor ernaast staat & of we nog op schema zitten. Indien dat zo is dan stap ik over in Lier. Maar uit ervaring weet ik dat we die trein meestal missen ( -O- ) en dan rij ik gewoon door tot in Berchem en daar overstappen op een trein richting Brussel. Dit is trouwens voor door de week, op zondag moeten we sowieso via Antwerpen.
Op de terugweg (naar Neerpelt) neem ik altijd een trein op tijd naar Antwerpen (32 in Mechelen) naar Centraal en stap ik daarover op de trein naar Neerpelt. Dan kan ik ook gewoon ineens een goede plaats opzoeken in de trein want in Berchem opstappen is altijd super druk en ik wil niet staan :')

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:13

Heb een tijdje niet kunnen reageren in het topic, maar ik kan zowat alle datums behalve de 27e. Spijtig.

T zal voor een andere keer zijn dan. :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:42

Mijn dochter reist op vrijdag en zondag, soms op zaterdag als ze dienst heeft. Zij komt wel door Herentals maar heeft daar geen overstap. Ze stapt in Turnhout op richting Antwerpen en stapt dan over in Lier richting Luik en vice versa uiteraard.

Jammer Roweentje89.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 08:37

Percy schreef:
Mijn dochter reist op vrijdag en zondag, soms op zaterdag als ze dienst heeft. Zij komt wel door Herentals maar heeft daar geen overstap. Ze stapt in Turnhout op richting Antwerpen en stapt dan over in Lier richting Luik en vice versa uiteraard.

Jammer Roweentje89.

Is het geen andere mogelijkheid? Want altijd een uur in Lier wachten dat is het toch ook niet? Dan zou ik persoonlijk nog een stukje omrijden via Antwerpen ofzo...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:49

Ik weet niet of dat gaat, ik vind die dienstregelingen soms echt abacadabra. Zou dat dan wel mogen met de campuskaart want normaal gezien gaat ze niet over Antwerpen?

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 00:36

Ik heb er zin in!!
ben nu nog even druk(rede in ander topic) maar hoop tegen die tijd toch alles lekker op orde te hebben :)
met de hondjes ben ik bezig geweest loslopen(de jongste is oost-indisch doof) maar hij doet het super!!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:51

Ik volg het andere topic niet meer. Werd mij iets te druk.
Maar ik heb er ook enorm veel zin in!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 11:55

Ja hier ook, volg het andere niet meer.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 12:04

Ik zit nog steeds in beide topics. :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 12:17