Eens een Tinkers, altijd een Tinker, dus dat jij fan was hoefde ik niet te vragen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caily schreef:Maar we willen toch meeten met dit groepje? Doe wat mij betreft deze verplaatsen, kunnen we een meetingtopic maken voor besloten en duidelijke info/ideeen/afspraken.
Caily schreef:Had ik al voorgesteld, maar niet iedereen wil rijden, en zeker niet op vreemde paarden. We hebben er ook maar 5 - 6, en met deze meeting zullen er al twee vergeven zijn. Maar wie wil, roep maar hoor! Kunnen we ook later met een clubje doen als het weer wat stabieler is?
Karin92 schreef:Ik wil graag mee met bowlen maar ik hoef niet zo nodig in die groepsapp aangezien ik al in meerdere groepsapps zit en nu al overladen wordt met berichtjes die ik niet bij kan houden.
Buitenrit met tinkers lijkt me ook wel heel leuk maar ik houd niet zo van die race ritten zeg maar. Vind buitenrijden heerlijk maar dan wel een lekkere relaxe rit met af en toe een drafje tussendoor. Ben zowiezo niet van de galop. En wel met paarden die ook te sturen zijn, niet van die paarden die precies de weg weten en zelf wel doen. Ben de laatste keer weer heel hard gevallen met een hersenschudding en gekneusde ribben als gevolg... dus vandaar. Heb daarna ook nog niet weer gereden omdat ik op mijn eigen nog niet kan rijden.,