Ik had jouw jurk vergeten in calculeren maar je zult zien dat schema altijd uitloopt gewoon rustig aan doen! Je kan ook wisselen en als laatste rijden bijv. en anders wachten ze echt wel op die pracht jurk! (Kwijl)
Komt wel goed. ja portret is miss ook wel leuk, maar wil wel normale fotos van t paard ik ben zelf nl niet zo fotogeniek
Sanne_com
Geplaatst: 13-02-14 22:17
maria1991 schreef:
Komt wel goed. ja portret is miss ook wel leuk, maar wil wel normale fotos van t paard ik ben zelf nl niet zo fotogeniek
Dan doen we toch eerst het paard, en dan samen. Want samen met jurk zou zoooo gaaf zijn! (en zooo goed in mijn portfolio passen )
maria1991
Geplaatst: 13-02-14 22:39
Hihhi dan ga ik mijn poses en duckfaces maar eens oefenen Paard is gelukkig wel enigszins fotogeniek: ik zie het wel voor met n mooi jurkje over zn billen hangend
Groep 1, is het leesbaar voor iedereen en duidelijk zo? Ik maak het in word en om het dan op te slaan op photobucket moet ik het in paint uit rekken en rekken en rekken.. En nu is die dus te groot..
ik vind het schema van groep 1 goed te lezen op de foto
CaVaLaPhoto
Geplaatst: 01-03-14 15:02
Ik ben op een probleem terecht gekomen. Fotograaf Neleehx rijd met mij mee. En zij staat als fotograaf voor de ochtend EN de middag ingedeeld. Dat wordt wat lastig als ze met mij mee rijd om voor de ochtendgroep op tijd te komen
Sanne_com
Geplaatst: 16-03-14 15:04
Het is hier wel stil zeg
CaVaLaPhoto
Geplaatst: 16-03-14 20:17
Sanne_com schreef:
Het is hier wel stil zeg
Er zijn wat problemen met Dakota, het paard van Balou. Dus daarom dat het waarschijnlijk wat stiller is. Maar het is ook nog geen mei natuurlijk
Heel erg sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Het gaat inderdaad niet goed met Dakota. Excuus. Wilt iemand het stokje overdragen? Ik wil nog wel mee om onder andere Boelie te ontmoeten maar Dakota zal helaas niet mee kunnen.
aaaah neeee... ik was even weg en zie het afscheidstopic.. pffff heftig!
CaVaLaPhoto
Geplaatst: 07-04-14 07:06
Ik dacht, ik gooi het topic weer eens omhoog. Ik heb de schema's even opnieuw gemaakt vanwege de wijziging van fotograaf Neleehx en het wegvallen van model Dakota. Klopt het zo? Voor de middaggroep misschien nog een nieuw model regelen, omdat Balou_k misschien als fotograaf mee wilt? Misschien nog voor de ochtendgroep een of twee fotografen proberen te regelen?
Ik neem met Boelie wel Amigo de Shetlander mee, zodat de heren rustiger op de trailer staan. Dus die kan eventueel invallen. Maar ja, dat is geen puppypaard meer met z'n 12 jaar
Als anderen het ook goed vinden, dan vind ik het ook goed. Amigo gaat toch mee En het 9-jarige verzorgstertje gaat als het goed is ook mee, dus misschien wel leuk, klein meisje met Shetje.
en dan in totaal alles wat later bedoel je? zou denk ik wel kunnen. Dan ga ik thuis wat googelen met de tijden.
Ik zal denk ik dan even pb's rondsturen of anderen daar problemen mee hebben als de tijden wat opschuiven en als een Shet mee doet in de middagploeg als er geen ander model beschikbaar is. Heb het idee dat niet alle mensen meer naar dit topic kijken.