Ik hoor het ook graag morgen eind van de dag. Vanwege koningsnacht en dag. Ben vanaf morgenavond tot zaterdagavond laat niet online. Als Marolijn of Marlies mij een berichtje stuurt via facebook zaterdag overdag vind ik het wel goed. Ik ga alleen niet met regen foto's maken..
Suzanne, ik wist niet dat je meeging? Had gevraagd aan de fotografen die twijfelde om mee te gaan om mij een bericht te sturen met bevestiging en telnr. Maar niks van je gehoord. Maar je bent welkom, moet ik dan wel het schema en website gaan aanpassen.
En ik laat t echt pas zaterdagochtend rond 9 uur weten. Morgenmiddag vind ik te vroeg, kan zo omslaan en morgenavond ben ik er niet.
Als mensen dit wel te laat vinden heb ik liever dat ze zich gelijk afmelden per PB. Ik doe ook maar mijn best..
Ik had me wel aangemeld maar niet een PB gekregen. Maar als je het vervelend vind om het weer aan te passen vind ik het ook niet erg om niet me te gaan hoor. Ik zal namelijk wel een beetje moe zijn na koningsnacht/dag. Maar ik hoor het wel.
Heel begrijpelijk Cyn!! Want er is natuurlijk een dikke kans dat als je het wel door laat gaan en het komt met bakken uit de hemel jij je heel schuldig gaat voelen...
Snap ik wel jammer, maar de voorspelling is inderdaad veel te grillig! Ik hoor graag de vervangende datum, ik hoop dat we dan kunnen! (oh en dan zit hij vast wel helemaal in zomervacht )
Jammer, hopelijk kan ik de nieuwe datum ook weer. Ik kom net op stal en band van de trailer lek, dus een soort van gelukje dat we morgen niet op pad hoeven.
Fijne koningsdag iedereen :p
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-14 11:12
Marjoow schreef:
Jammer Volgens buienradar is het overigens gewoon de hele dag droog
Goed, ik kan eventueel 18 mei als Tessa of Jennefer ook kan, kan ik namelijk meerijden.. heb anders geen vervoer. Anders wordt het 5/6 juli. Jullie roepen maar.