Iedereen heeft nu zijn foto's van mij Als je ze niet binnen hebt gekregen of het downloaden lukt niet laat het dan weten!
Suuszels
Geplaatst: 07-01-14 21:49
Zo, eerste 2 toetsen achter de rug dus vandaag geen zin meer om te leren, dan maar even de foto's van Bartje bewerken en online zetten. Ik wil nog goed leren lijnen wegwerken etc. in photoshop dus ik ben hard aan het oefenen, sommige plekken zullen dus nog niet helemaal goed zijn. Ook 2 foto's geprobeerd in 1 samen te voegen, ging best aardig. Ik hoor hier graag commentaar op als jullie dit te duidelijk zien.. Ze staan op mijn facebookpagina.
Vanaf volgende week dinsdagmiddag ga ik verder aan Choco, Shayenne en Isabelle
KLAAAR pfoe! Wel blij om te lezen dat niet iedereen al klaar is, was bang dat ik de laatste zou zijn. Ga zo mailen, eerst even eten
Heb net een nieuwe lens 85mm f.8 - super nice voor portret, en kan er tenminste wat mee met weinig licht. Komende tijd namelijk veel shoots in een binnenbak, en ook nog 's een bruiloft..
F.8 Heb je toch juist niet veel aan met weinig licht?
JMkaaay
Geplaatst: 13-01-14 21:09
Oh typo! 1.8 bedoelde ik. Dus vrij lichtsterk ghehe.
Nou alle foto's zijn de deur uit! Graag hoor ik van de eigenaren van alle modellen of ze goed ontvangen zijn en het liefst ook wat ze ervan vinden. Ook van Lara, die ik al een tijdje geleden heb gemaild ... ?
Bewerken en/of commercieel gebruik zijn natuurlijk uitgesloten. De foto's op webformaat + logo mogen natuurlijk op facebook en bokt, graag zelfs. Mocht je foto's nabestellen, dan zijn deze (als ze geen logo hebben) uitsluitend voor persoonlijk gebruik. The usual dus.
Ik hoop dat iedereen er blij mee is! Ik in ieder geval wel.
ik heb ze ook binnen Janneke. Ik vins ze heel erg mooi geworden!
JMkaaay
Geplaatst: 17-01-14 01:01
Fijn om te horen!
Ik zie via m'n ex-stalgenoten dat je er één als profielfoto heb gekozen - ik voel me vereerd Knippen is eigenlijk niet toegestaan maar ik zie dat je wel credits hebt gegeven dus vooruit haha. De reacties zijn ook erg positief, leuk!
Goedemorgen! Choco staat erop, vind het echt erg dat ik er zo lang over doe Nu even werken, vanavond hoop ik toch wel de laatste 2 paarden erop te zetten!
Ook mij vanwege drukte met school stond het foto's bewerken op een lager pitje maar Shayenne en Isabella staan ook op facebook. Helaas ben ik erg slecht in longeerlijnen wegshoppen, vandaar geen longeerfoto's. Staat op mijn to do list om hier hulp bij te zoeken
ik ga nu eens de foto's verkleinen en dan mailtjes doen.
Ik ben begonnen aan de paarden, ik wilde dit weekend de honden doorsturen maar ben mijn externe harde schijf weer eens vergeten bij m'n vader, dus ik kan pas overmorgen weer eraan weer aan werken
Ben al begonnen aan Isabella, daar zitten echt best gave tussen