ja maar foto's in stap begreep ik een beetje actie is ook leuk
ik ben heel benieuwd naar het paard wat ik krijg. ik hoop iig met een vlakke galop en gewend aan op 1 hand gereden te worden ik heb dan en beter balans en daarbij kan ik altijd in geval van nood met mijn andere hand de zadelknop grijpen
Alles is mooi meegenomen ik ga vooral mee voor de gezelligheid, en ik mis het buitenrijden, wat ik nog steeds niet met dandy kan doen... baal echt want vond het heerlijk zo door het bos te stappen
ik heb het bos ook met 1 minuutje stappen, maar moet ik wel een paard hebben wat het bos in mag we zijn iig nu weer begonnen met het stappen onder het zadel en misschien dat ik dan zondag ga vragen of ik een klein rondje bos mag doen
Nou niet overdrijven. Ze heeft alleen foto's van de stap kunnen maken want mijn batterij viel uit. Aan het einde van de les liep hij echt veel meer ontspannen met zijn hoofd laag en kon ik de teugels ook lekker lang laten. Maar ik weet nu waar ik aan moet werken dus daar gaan we morgen (na de rit) maar mee verder werken.
Dit was echt aan het begin, toen liep ie ook echt nog niet goed. Binnekort gaat Cyn mee met camera.
Vind lessen wel fijn, hopelijk jij ook!
Ik ben even 2 uurtjes werken!
Rennie89
Geplaatst: 25-10-13 14:47
ik heb het ook echt nodig hoor lessen met dandy. ik heb moeite met hem om hem actief van achteren te rijden. hij reageert absoluut niet op been (en spoor), hij is daar zo dood als wat. ik rijd persoonlijk liever zonder spoor. niet dat ik mijn benen niet stil kan houden want dat lukt wonderbaarlijk prima, maar omdat ik te lief ben en het dan geen tot weinig nut heeft ik heb eigenlijk nooit met spoor of zweep hoeven te rijden, paarden liepen toch wel actief dus het is voor mij ook nieuw.
Woody is ook dood aan het been. Was sporen vergeten om te doen. Kreeg hem niet voor mijn rechterbeen opzij. Volgende keer dus gewoon sporen. Dat maakt het voor mij net even makkelijker.
Nou, buienradar geeft voor morgen redelijk goed weer op, laten we hopen dat dit ook zo blijkt te zijn! Ik las dat Rebecca niet meer mee gaat dus Renee dan zie ik jou morgen rond half 1 op het station!
Ik neem twee mensen mee! Daron en Jerley. Gemiddelde ervaring maar blijven wel zitten! Beiden dan een huurpaard. Zal ik daar zelf morgen ochtend voor bellen of doe jij dat Bellatrix?