@esther super mooie foto's!!Nu alles compleet is ga ik van de week maar eens een topic aanmaken en bekijken welke foto's ik ga bestellen(pff dat word nog moeilijk)
Dankuuu:) deze week ga ik bij iedereen bestellen:)?
Revanches
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 22:29
Volgens mij had ik mijn link nog niet openbaar gepost: http://www.jennifergrosman.nl/fotoshoot ... de-meeting Hierin staan mijn foto's van de meet. Deze hadden de modellen een week na de meet al ontvangen. Zij hebben al kunnen kijken en nu voor de rest ook zichtbaar.
Bismarck
Geplaatst: 06-11-13 20:38
De foto's zijn mooi geworden!
Ik ben trouwens gisteren naar een informatie avond gegaan over de heide. Er gaat veel veranderen, het water word inderdaad niet meer begaanbaar voor paarden. Maar er komt wel een speciaal ruiterpad over de heide heen. Ik ga mij nog wel proberen hard te maken voor een waterbak op een andere plek in het gebied. Omdat dat wel de reden is waarom veel ruiters hier naar toe komen. Gelukkig waren de mensen van de stichting een stuk vriendelijker dan de man die wij hebben gesproken.
Ik heb net een poging gedaan om een topic te maken. Maar photobucket doet raar en als ik de foto's verklein via bokt en dan upload via picassa zegt hij dat ze alsnog te groot zijn. Weet een van jullie waar ik het beste kan uploaden?
Hebben alle modellen alle foto's van alle fotografen gezien? Ik heb al enkele leuke topics gespot, en ook al bestellingen verstuurd. Maar nog niet alle modellen terug gezien in het topic. Vandaar dat ik wel even nieuwsgierig was.
heartbeat999
Geplaatst: 10-12-13 09:30
jeetje ik kom op dit moment en de afgelopen maanden bijna om in het werk!! ik wil ook nog steeds een paar mooie foto,s bestellen jullie krijgen snel van mij een reactie!