Tweakers-Bokt meating

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij naar een Bokt versus Tweakers meating komen?

Poll eindigt op

ja
93 (40%)
nee
98 (43%)
alleen incognito
19 (8%)
alleen als het een virtuele meating wordt
12 (5%)
anders
5 (2%)

Totaal aantal stemmen: 227

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Tweakers-Bokt meating

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 14:53

We hebben eens een BBQ georganiseerd (voor ongeveer 20/25 man) en kwamen alles incl uit op 10,- per persoon. Dit is dus incl vlees, drinken (fris alleen, geen alcohol), salades, servies, bestek, bbq's + gas, etc. Wordt nog voor je thuis gebracht en klaar gezet, uitleg voor bbq's er bij (gas bbq) en de volgende ochtend op gehaald ook. :)

Zal eens kijken of ik t bedrijf terug kan vinden welke wij toen hadden (wel brabant en nu 1,5 jaar geleden, maar toch), maar 25,- vind ik best veel, te veel eigenlijk. :)

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:22

18 mei oef, ben 4 mei al vrij dus denk niet dat ik nog een zaterdag vrij kan krijgen

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:44

_San87_ schreef:
Jeej ik mag komen, wat fijn.

Wie heeft er een hartje achter de naam van Suikermeisje gezet :')?

Ik gok op iklucas :')

En anders 1 van de andere vele gekken :Y)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:47

_San87_ schreef:

Welk hartje?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:52

Zoals al gemeld, ik kan die dag niet.
Reden; zie onderschrift :Y)

Daarbij zijn er een aantal dingen die ik persoonlijk erg jammer vind.
- de kosten zijn erg hoog.
- mensen kunnen niet overnachten
- de eindtijd vind ik persoonlijk erg vroeg.

En de rest zal ik persoonlijk met sebastiaan bespreken, maar wou dit even kwijt.

Wens jullie veel plezier!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:59

Seb8iaan schreef:
_San87_ schreef:

Welk hartje?

Er staat/stond Suikermeisje (l). Er kan ook een vagina mee bedoeld worden, though.

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:22

Quir schreef:
We hebben eens een BBQ georganiseerd (voor ongeveer 20/25 man) en kwamen alles incl uit op 10,- per persoon. Dit is dus incl vlees, drinken (fris alleen, geen alcohol), salades, servies, bestek, bbq's + gas, etc. Wordt nog voor je thuis gebracht en klaar gezet, uitleg voor bbq's er bij (gas bbq) en de volgende ochtend op gehaald ook. :)

Zal eens kijken of ik t bedrijf terug kan vinden welke wij toen hadden (wel brabant en nu 1,5 jaar geleden, maar toch), maar 25,- vind ik best veel, te veel eigenlijk. :)

ken wel a tot z bbq maar das alleen vlees salade en saus voor ongeveer 15 euro p.p incl bestek, borden en bbq

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:29

_San87_ schreef:
Seb8iaan schreef:

Welk hartje?

Er staat/stond Suikermeisje (l). Er kan ook een vagina mee bedoeld worden, though.

Er stond een grote L ;)

Ik gok dat het mijn 'verloofde' is, iklucas.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:41

Ik hoor net dat iemand niet mag komen. Waarom is dit? Vind het een beetje raar dat een van de actievere vrouwen nu niet mag komen..

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 20:46

Dat is iemand die een ban heeft voor bokt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 20:54

Wel een beetje jammer dat iemand met een 'ban' niet mag komen op een meeting. Aparte principes lijkt mij zo. Ik had gisteravond vergeten om me op te geven, stom! Vanmorgen baalde ik daar flink van, maar als ik zo diverse berichten over de meeting lees, laat ik het erbij. 25,- vind ik echt te hoog, erbij genomen dat er nog reiskosten bovenop komen en ik ook niet van plan ben alcoholische drank te nuttigen aangezien ik wel weer op eigen krachten terug wil met de auto. Ik begrijp dat jullie een startbedrag willen hebben waarmee jullie sowieso uit kunnen met inkopen doen. Maar ik neem aan dat dit bedrag niet héél veel lager wordt.
Toch blijf ik erbij dat het idee super is en ik wil iedereen ontzettend veel plezier wensen deze dag. En uiteraard blijf ik wel gewoon lekker actief in dit topic, want voorpret kost niets. ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:03

Deze meeting heeft verder geen *piep* met bokt te maken. Of iemand een ban heeft of niet dus ook niet. Als dit als 'smoes' wordt gebruikt, prima, maar daar zit het team niet achter. Beetje l*llig om het team de zwarte piet op deze manier toe te spelen. Wees dan een 'vent' als organisatie en zeg gewoon dat iemand niet welkom is.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:27

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:29

Ibbel, je verwoord precies wat ik hier ook wilde schrijven.

Ik wil in ieder geval bedanken voor de mail, maar wil nog nadrukkelijk vragen of de vraag in mijn eerdere reactie van vandaag een antwoord kan krijgen.

Indien er hulp met de organisatie nodig is, kan er hier aan de bel getrokken worden, want ben van mening dat de 25 euro veel geld is, want het reisgeld komt er nog boven op. Persoonlijk betaal ik liever niet mee aan de alcoholische dranken. En als ik het zo bekijk, kan het mis hebben, worden de vegetariërs onder ons geen rekening gehouden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:35

Bedankt voor de verheldering, Ibbel :). Niet geheel onverwacht, trouwens, uit de logs die ik heb gelezen bleek al dat geen mod van Bokt er ook maar iets met de beslissing van doen had :).

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:38

Hoi Freya,
Ik ga hier alleen even in op de horeca gerelateerde zaken:
Er zijn een aantal mensen momenteel druk bezig met de horeca zaken, offertes worden aangevraagd en waar nodig bijgesteld om het voor iedereen betaalbaar te houden. Ons streven is niet om die €25 op te maken. We hebben echter dit bedrag gevraagd omdat we op dit moment niet inhoudelijk kunnen bepalen wat het precies zal gaan kosten, het e.e.a. is afhankelijk van het aantal mensen en de invulling. We hebben voor deze constructie (resterend geld ontvang je terug) gekozen omdat als we bijv. €15 vragen en het €17 blijkt te zijn, we niet massaal achter alle mensen aan willen gaan om dit geld te krijgen. Uiteraard gaan we het ook niet privé bijleggen.
Ik hoop dat je deze beweeg redenen organisatorisch snapt. Nogmaals: we willen mensen geen poot uitdraaien, we willen alleen save zitten. We streven nog steeds naar een betaalbare meeting.
Mocht er hulp nodig zijn op bepaalde vlakken, dan zal hier ook over naar buiten worden getreden. Op dit moment is dat echter niet het geval.

Over de individuele kosten gesproken: Het is lastig om voor iedereen een aparte samenstelling van gerechten te regelen, natuurlijk houden we rekening met de diverse groepen (alcoholisch/non-alcoholisch, vlees eters/vegatariers). Maar wordt het financieel lastig om dit op de dag zelf bij te gaan houden. Daarom streven we naar een totaal pakket, afgestemd op de mensen die gaan komen. Weliswaar met 1 prijs voor iedereen.

Even terugkomend op je eerdere bericht:
Je horeca vraagstuk is hierboven al toegelicht, maar vwb je andere vraag: Op de achtergrond wordt er met diverse mensen geschakeld om dingen niet in te hoeven kopen wat het goedkoper maakt. Ik begrijp dat dit niet zichtbaar is voor jullie, maar je kunt me erop vertrouwen dat we het beste voor hebben op zowel financieel als invullings niveau.

Ik hoop zo alle vragen te hebben ingevuld :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:44

Bedankt voor de opheldering Sebastiaan.
Ik spreek vanuit mijzelf als ik zeg wel te begrijpen dat het moeilijk is om met alle individuele voorkeuren rekening te houden. Dat heb je nu eenmaal als je te maken hebt met een club van dergelijke omvang.
Dus wat dat begrijp ik dat jullie een vaste prijs maken. Maar mede door deze reden haak ik af. Helaas, maar ik vraag niet van de organisatie om dit alsnog bij te stellen. Lijkt me ook niet echt te doen.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:48

Bedankt voor je begrip Jolien,
Er kunnen altijd redenen zijn om af te haken.
Het blijft lastig om voor een ad-hoc éénmalige meeting alles te regelen zoals een professionele organisatie. Sommige zaken hadden wel verwezenlijkt kunnen worden, maar hier hangt een prijskaartje aan.
Helaas gaan een lage prijs en flexibiliteit overall gezien niet samen, vergeet niet dat dit nog geen week in de lucht is. Daarom dat we ook kiezen voor een lage prijs, omdat dat ons inziens het belangrijkste is.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:51

Wij hebben inderdaad besloten om 1 persoon niet voor de meeting uit te nodigen. Dat is niet enkel vanwege een ban op Bokt, zoals hierboven gemeld, maar speelt wel een indirecte rol. Dit was niet een makkelijke beslissing die "even" genomen is, maar er zijn meerdere redenen voor en die willen we zeker niet openbaar in dit topic kwijt.

Voor alle duidelijkheid: Team Bokt heeft ook absoluut niets te maken met deze beslissing, maar ligt bij de organisatie van de meeting.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:57

Waarom werd er dan gezegd dat de mods van Bokt het niet zien zitten dat die persoon ook naar de meeting komt :)? Nogal een domme uitspraak dan.

Sowieso is de argumentatie achter de reden van uitsluiting te belachelijk voor woorden en al door meerdere mensen onderuit gehaald en met gemak. Waarom houden jullie zo standvastig vast aan uitsluiting? Waar twee vechten hebben twee schuld, waarom mag de een wel komen en de ander niet?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:00

Ik ben dan wel benieuwd hoe het gerucht van de ban in de wereld is gekomen.
Althans, het gerucht dat de ban dé reden zou zijn.
Begrijpelijk dat de reden niet altijd openbaar gemaakt kan worden, maar hopelijk begrijp de organisatie dan ook dat het 'buitensluiten' van een persoon voor de nodige onbegrip en/of verontwaardiging zorgt. Je kunt je dus afvragen of het niet verstandiger is om deze reden alsnog openbaar te maken, om te voorkomen dat er aannames worden gemaakt. Blijkbaar vindt de organisatie de aanleiding kwalijk genoeg om deze persoon buiten te sluiten, dus dan is het toch ook geen schande om dit openbaar te maken, mits je deze reden kan onderbouwen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:03

Ik heb contact met de persoon die is uitgesloten van deelname, ik heb van haar alle berichten die ze heeft ontvangen van de organisatie mogen doorlezen, Jolien87 :). Dit omdat ze zelf de redenatie belachelijk vond en ik ben dat met haar eens, voor mij de reden om niet naar de meet te willen komen.

En met mij nog heel wat meer mensen. Estera weet vast wel tot wat voor discussies dat heeft geleid, zowel op Bokt als op Tweakers :).

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 22:16

Ik heb geen idee om wie het gaat maar in mijn oorspronkelijke idee voor de meating was iedereen welkom. Except perverts uiteraard.

Maar ik zit niet in de organisatie en ik stel ook mijn terrein niet tot beschikking. Ik ga er vanuit dat ze er wat leuks van maken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:26

Namens Lunatic even een post, omdat hij nog net niet genoeg nuttige posts heeft :):

Citaat:
"Wat mij persoonlijk tegenstaat is dat dit als spontaan idee ontstaan is vanuit jiehaaa, en blijkbaar erg enthousiast op gereageerd door meerdere mensen daarna. Pas op pagina 5 van dit topic neemt één iemand het initiatief om het e.e.a. aan organisatie op zich te nemen, zodat de meeting ook meer kans heeft om daadwerkelijk plaats te gaan vinden.

Tot zover helemaal prima, en zelfs te prijzen. Er moet immers het e.e.a. geregeld worden. Maar het kan toch niet zo zijn dat de gehele meeting door deze zelfde 'self appointed organisatie' gehijacked wordt, doorslaande dat men zelfs gaat bepalen wie er wel en niet mag komen?

Volgens mij kan dát nou echt niet de bedoeling zijn, en het lijkt me ook sterk dat dit de bedoeling was van de originele topicstarter met dit spontane idee om een leuke gezellige meeting te organiseren. "

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:26

_San87_ schreef:
Ik heb contact met de persoon die is uitgesloten van deelname, ik heb van haar alle berichten die ze heeft ontvangen van de organisatie mogen doorlezen, Jolien87 :). Dit omdat ze zelf de redenatie belachelijk vond en ik ben dat met haar eens, voor mij de reden om niet naar de meet te willen komen.

En met mij nog heel wat meer mensen. Estera weet vast wel tot wat voor discussies dat heeft geleid, zowel op Bokt als op Tweakers :).

Gaat dit over *naam*???