Zal eens kijken of ik t bedrijf terug kan vinden welke wij toen hadden (wel brabant en nu 1,5 jaar geleden, maar toch), maar 25,- vind ik best veel, te veel eigenlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Wie heeft er een hartje achter de naam van Suikermeisje gezet?
Quir schreef:We hebben eens een BBQ georganiseerd (voor ongeveer 20/25 man) en kwamen alles incl uit op 10,- per persoon. Dit is dus incl vlees, drinken (fris alleen, geen alcohol), salades, servies, bestek, bbq's + gas, etc. Wordt nog voor je thuis gebracht en klaar gezet, uitleg voor bbq's er bij (gas bbq) en de volgende ochtend op gehaald ook.![]()
Zal eens kijken of ik t bedrijf terug kan vinden welke wij toen hadden (wel brabant en nu 1,5 jaar geleden, maar toch), maar 25,- vind ik best veel, te veel eigenlijk.
Citaat:"Wat mij persoonlijk tegenstaat is dat dit als spontaan idee ontstaan is vanuit jiehaaa, en blijkbaar erg enthousiast op gereageerd door meerdere mensen daarna. Pas op pagina 5 van dit topic neemt één iemand het initiatief om het e.e.a. aan organisatie op zich te nemen, zodat de meeting ook meer kans heeft om daadwerkelijk plaats te gaan vinden.
Tot zover helemaal prima, en zelfs te prijzen. Er moet immers het e.e.a. geregeld worden. Maar het kan toch niet zo zijn dat de gehele meeting door deze zelfde 'self appointed organisatie' gehijacked wordt, doorslaande dat men zelfs gaat bepalen wie er wel en niet mag komen?
Volgens mij kan dát nou echt niet de bedoeling zijn, en het lijkt me ook sterk dat dit de bedoeling was van de originele topicstarter met dit spontane idee om een leuke gezellige meeting te organiseren. "
_San87_ schreef:Ik heb contact met de persoon die is uitgesloten van deelname, ik heb van haar alle berichten die ze heeft ontvangen van de organisatie mogen doorlezen, Jolien87. Dit omdat ze zelf de redenatie belachelijk vond en ik ben dat met haar eens, voor mij de reden om niet naar de meet te willen komen.
En met mij nog heel wat meer mensen. Estera weet vast wel tot wat voor discussies dat heeft geleid, zowel op Bokt als op Tweakers.