misschien een idee dat degene die het organiseerd knopen door hakt? of minstens actie onderneemt, pb de mensen die nog moeten stemmen en maak een keuze, zo schiet het niet echt op en iedereen wil het toch wel bij tijds weten neem ik aan
Ik zit hier thuis zonder internet en tv Dus maar even op mijn mobiel abbo overschrijden; Ik lees dat veel mensen afhaken, wat erg jammer is natuurlijk. Hierbij excuses dat ik een tijd niet in het topic ben geweest! Als er zoveel mensen afhaken, lijkt het mij beter om deze meeting af te zeggen. Tenzij er mensen zijn die toch nog willen komen. De datum blijft dan wel 1 juni.
Voor de mensen die afhaken, hartelijk dank voor het meewerken! Super jammer dat jullie niet mee gaan, maar dat is nou eenmaal zo.
Ik haak af voor 1 juni, Cynn_X heeft een nieuwe meeting opgezet omdat er hier niet meer werd gereageerd, heb me al bij haar opgegeven. Sorry! Maar veel plezier als 1 juni alsnog doorgaat!
Ik wil ook nog steeds komen hoor. Heb dan nu ook een meeting opgestart maar dan nog verder weg in het jaar wil ook graag de heide in bloei eens fotograferen. Betekent niet gelijk dat ik hier niet meer mee wil hoor.