Beau is ook klaar, zoals helaas al een beetje verwacht vrij weinig foto's van hem. Bewust, dat wel vanwege de warmte. Dus bij deze nog een paar foto's van Beau ;
Floortje ook online! Ik denk dat ik op houd voor vandaag, ben beetje moe aan het worden. Morgen wil ik de foto's van het ''speelkwartiertje'' erop zetten en die van de middaggroep!
Ik hoop dat mijn flatcable het vol gaat houden Beeldscherm flipt m de hele tijd, en we hebben geen losse meer in de buurt staan. Nouja, die staat op zolder maar die trap ligt eruit dus daar kom ik niet bij. Hoop echt dat het nog lukt om de foto's af te maken. In ieder geval die van jullie
Nikkivdnberg
Geplaatst: 20-06-13 14:32
We wachten rustig af hoor:)
Loeky01
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-13 14:33
'Speelkwartiertje' staat erbij. Bevat Arthur, Luna&Diva en Youri!
Colien, zijn de foto's die je hier plaatst in het topic de enige foto's die je hebt, of heb je er meer? Ik wil namelijk een deze dagen gaan kijken welke ik wil bestellen bij welke fotograaf.. Dit omdat de baasjes van Arthur volgende week terug komen en ik het een leuk cadeautje vind om aan hen te geven... Dus vroeg me af of je er nog meer hebt?
Colien
Geplaatst: 21-06-13 12:06
Heb er nog zal ze even hier plaatsen. Had gehoopt de afgelopen tijd meer tijd ervoor te hebben maar het is helaas vies tegengevallen waardoor ik maar van elke hond 3 foto's heb geplaatst.
Dat is geen probleem hoor.. Maar ik zou het zonde vinden dat ik dalijk foto's bestel.. en er dan later achter kom dat er misschien foto's waren die ik liever had gehad..