Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
set_elkol schreef:Moet dat in dit topic? Ik weet toevallig dat het verstuurd is, maar misschien kan je zulke dingen beter prive regelen of via een moderator?
Regel het lekker via een moderator, wij hebben hier helemaal niks mee te maken. Als het mij zou overkomen, zou ik het inderdaad niet leuk vinden, maar ik ga niet andermans topic vergallen. Overigens, dat wij Evelyn toevallig kennen, hoeft toch niet te zeggen dat ons dit iets aangaat?
Vind die zin een beetje misplaatst, "ik begrijp dat jullie haar kennen." Ja, so?
Misschien eerst dat uitzoeken voordat je lekker openbaar iemand zwart gaat maken en eigenlijk niet zeker weet of het haar schuld is ja of nee? Milan_lover schreef:PostNL lijkt ontzettend aan het kloten op het moment, mijn moeder is namelijk al ruim een week op haar nieuwe Iphone aan het wachtenMisschien eerst dat uitzoeken voordat je lekker openbaar iemand zwart gaat maken en eigenlijk niet zeker weet of het haar schuld is ja of nee?
wel Talisa! hoe laat spreken wij af Eef 

we zijn toch met zn 3en dus dat moet wel uit te 'vechten' zijn!
Jorinda had mij ook al zien rijden bij Waterhuizen in de buurt. We kwamen ook WendyBZ tegen samen met een ander op een draver die ik niet weet