Ik ga mijn paardbeest niet tussen de prikpaaltjes los laten, ik zie hem er wel voor aan er overheen te springen. Aan de longe weet ik nog niet. Ik neem gewoon een lijn mee en dan zie ik wel. Ik kom iig te paard, want ik ga niet met het tuig in de hand daar naartoe lopen. :3
ik wil gerust helpen maar wat is de bedoeling? hoeveel fotografen, hoeveel modellen? en de grote van de groepjes? --> groot genoeg zodat er elke keer elk model minimaal 1 fotograaf bij zich heeft?
Maar zo lunnn alle foto graven dus bij 1 pony tegelijk??
Change3x
Geplaatst: 03-09-12 21:07
Lijkt mij goed zo. Ik wil ook wat foto's ohz omdat ik die wel kan gebruiken, zou dat kunnen? Dat kost een kwartiertje tot 20 minuten denk ik. Suus zei dat ze dat wel wou doen, maar de rest moet het natuurlijk ook goed vinden en meerdere fotografen tergeleike tijd is ook handig.
@NonaWen Als je mij nog iets later kunt zetten zou dat mooi zijn, want 11:30 red ik denk ik niet niet Liefst in middag, maar zie dat je daar ook al heel veel hebt staan, wil iedereen liefst 'smiddags??
dit is maar een voorbeeld schema van bijvoorbeeld groepje 1 toch? anders zou het betekenen dat we met 10 fotografe om het zlefde paard heen staan... neem aan dat het voor het paard niet handig is maar voor de fotografen ook niet :3 Ik neem aan dat het gewoon om het aangeven van de tijd van de wisseling is?
je zou naar mijn idee van 10 tot 11 een groepje van 3 paarden kunnen doen met dan 3 fotograven per paard bijv. en dan van 11 tot 12 weer 3 paarden met daarbij dan weer 3 fotograven per paard.
verder wissel je dan in 20 min naar het volgende paard zodat je ze in een uur wel alle 3 hebt gehad dus zodat alle fotografen ook alle paarden hebben.
Je zou ook 1,5 uur kunnen doen dat je het laatste half uur losgooi en of rijfoto's hebt. noem maar een ideetje.