Voor de fotografen: gisteren zijn er foto's van Candor gemaakt. Hier alvast een van de eerste foto's:
Gemaakt door Juliette17 (staat op de reservelijst voor deze meeting)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela schreef:Candor is ook niet van het water, maar wellicht dat hij wel achter een ander paard durft.
Voor de fotografen: gisteren zijn er foto's van Candor gemaakt. Hier alvast een van de eerste foto's:
Gemaakt door Juliette17 (staat op de reservelijst voor deze meeting)
http://i1061.photobucket.com/albums/t48 ... rMaker.jpg
just_kiki schreef:wij zijn niet zo moeilijk met reizen... gewoon inladen en rijden met die hap... maar bijv 4 uur reizen is een beetje te gek
lunteren is bijv voor ons 2 uur, dat is te doen
just_kiki schreef:Wauwie!!
Angela schreef:kent iemand deze locaties?? Ze komen uit de wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zandverstuiving
Veluwe
Kootwijkerzand, bij Kootwijk. Dit stuifzand is goed te overzien vanaf een uitkijktoren en vanaf gebouw A (Radio Kootwijk).
Het ten zuidoosten van het Kootwijkerzand gelegen Harskampse Zand, bij Harskamp, in gebruik als militair oefenterrein. Dit zandgebied herbergt ook de vennen Kempkesflesch en Gerritsflesch.
Rozendaalse Zand, bij de Posbank, Nationaal Park Veluwezoom, aan de Beekhuizenseweg.
Stroese Zand, bij Stroe, in gebruik als militair oefenterrein.
De Haere, bij Elburg.
Wekeromse Zand, bij Wekerom.
Hulshorsterzand, bij Hulshorst.
Beekhuizerzand, bij Harderwijk, recent hersteld.
Angela schreef:Door de fotografen werd aangegeven dat de omgeving niet echt spectaculair is, maar op zich is het niet afgevallen. Ik kwam in het topic tegen als opties, of wat ik ken:
Ginkelse heide
Angela - wel
just_kiki - wel
Lunterszandgat
Angela -wel
just_kiki - wel
Wekeromsezand
Angela-wel
just_kiki - wel
Kootwijkerzand
Angela-wel
just_kiki - wel
posbank
Angela - wel
just_kiki- NIET
Als alle modellen dit willen quoten en willen aangeven als de locatie te doen is (dus naam+ wel/niet) ? Dan kiezen we de locatie met de meeste stemmen. Voel je vrij om nog locaties toe te voegen!!!
edit: ik heb alle modellen een PB verzonden met het verzoek tot invullen van de lijst.