Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Rozanne_ schreef:Vera, het is mogelijk dat je meerijdt. We gaan dan hier om half negen weg. Rijden naar jou en dan staat Ramona er dus al in. Hopelijk gaat Pampero makkelijk de trailer in! En dan rijden we rond half tien naar de vennen en zijn we tien uur daar![]()
Ook al denk ik dat m'n vader liever in de middag zou willen, gaan we toch maar in de ochtend aangezien wij niet heel ver weg wonen
rider schreef:Mij lijkt het stuk zeg maar tussen de Diervoort en de scouting het meest handig, daar is veel ruimte en het is vlakbij de parkeerplaats van St. Walric. Je hebt daar ook dat brede zandpad (ruiterpad) dat vrij dicht langs een ven loopt. Bij mijn weten is dat het enige ven waar je te paard echt dichtbij mag komen. De directe omgeving is daar ook wel mooi, met wat open ruimte om het ven heen en daarnaast ook bosachtige stukken. En je hebt daar zo'n 200 meter vandaan ook een afslag naar een heel breed, oplopend zandpad wat misschien gaaf is voor galopfoto's of iets.
Als je oversteekt (van de scouting de St. Walricweg oversteken, richting Xenia zeg maar) dan heb je daar het grote ven, wat op zich wel mooi is, alleen mag je daar te paard dus niet bij in de buurt komen. De ruiterpaden daar zijn niet bijzonder en allemaal vrij smal.
Verder heb je nog het stuk tussen de Diervoort en de Berendonck, maar daar mag je ook niet bij de vennen komen en er liggen wildroosters op de route.