Gefeliciteerd Richard . Over volle accu's gesproken, ze waren vol . Lag echt aan het kaartje, maar gaat nu much better nu mijn vader er wat aan gedaan heeft, dus ik maak me niet druk .
Edit; Maakt niet uit joh!
Muurp
Geplaatst: 26-06-12 18:21
Zou fijn zijn idd
Maar doe maar rustig aan hoor!
Het was trouwens nog even stress hier.. Kreeg mijn werkrooster, en zag dat ik 8 Juli wél moest werken (had vrij gevraagd) omdat er wat onverziene omstandigheden waren. Gelukkig heb ik iemand gevonden die voor me wil (en mág! ik heb maar 1 persoon die ik kan vragen om te ruilen vanwege de werkzaamheden die ik doe) werken.
Bagheera_206
Geplaatst: 26-06-12 21:15
Anoli schreef:
Bagheera_206 schreef:
Haha. Nee.
Ook geen slingers?
Bedoel ik mag dan al 27 worden, maar oh wee als niemand slingers heeft opgehangen
Sorry mensen, ik kan helaas niet meer mee! Kan gelukkig wel iemand van de reservelijst weer blij maken Ben gisteren geslaagd, kon gelijk weer op gesprek bij mijn werk en kreeg van hen 2 maanden verlof om weer te gaan helpen in Kansas. Gelijk visum geregeld, deze werd ook nog eens gelijk goedgekeurd dus toen kon ik boeken! Binnen een week zit ik er al!
Dankjulliewel! Ergens wel jammer dat ik niet meekan, want dan had ik eerst kunnen oefenen met jullie en daarna in Amerika daarmee door kunnen gaan
Mayling27
Geplaatst: 27-06-12 11:06
Deamy wat gaaf!!! Ontzettend veel plezier.
Killyen... Zou jij eens kunnen laten weten wie er nog mee gaan, en welke fotografen (mentoren) en welke modelen we nu hebben...? (toevallig ook al een indeling?)
Zou er nou iemand met mij meerijden? Door alle meetings weet ik niet meer hoe/wat. Dus als er iemand opgehaald wilt worden tussen Rdam en bestemming kan dat
Heb er enorm veel zin in, vrijdag nog even zeker vragen of ik mn vaders auto kan meenemen, anders moet vriendlief op de fiets naar zn werk
Jammer dat je niet meekunt, maar zo'n kans laat je niet liggen
Mayling27
Geplaatst: 27-06-12 15:09
OK, waarschijnlijk een domme vraag... maar ik weet er zelf even geen antwoord op...
Ik heb nu een nieuwe lens. De canon - 55-250 en ik wil nog een zonnekap halen, maar waar zie ik wat de doorsnee is van de lens, want alle zonnekappen hebben toch andere afmetingen? Dus moet wel weten welke ik moet hebben.... en zijn dat ook nog verschillende in? Zie wel eens gewone kappen en zie ook zo'n "golf" kappen
Heeft elke lens zijn eigen kap? Of heb je voor elke lens nog verschillende kappen, en zo ja, waarom die verschillen en welke kan ik dan het beste pakken?