Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bassenqua schreef:Mmmmmm Linda, zitten er in de middag groep hengsten? De dame staat opeens pishengstig![]()
![]()
Ze is er helemaal klaar voor, ik heb haar niet geschoren maar vanmiddag helemaal met de efileerschaar te grazen genomen, mag zeggen dat ik er best trots op ben, nog nooit eerder gedaan maar ziet er volgens mij netjes uit.
Killyenn schreef:Saskiaa_ schreef:Misschien nog even handig om te benadrukken; het gaat in principe alleen om de HEENweg! Terugweg is geregeld!!
Ja dat is natuurlijk waarIk hoop heel erg dat iemand me toch nog ergens op kan pikken, lijkt me bizar zonde anders
NienSCHaap schreef:Happinez schreef:Ik zit met de trailer anders had ik je wel even kunnen oppikken..
als je 9:15 pas aankomt, rijd er vast geen busje nog richting wapserveen denk ik..
Anders had je het laatste stukje met me mee kunnen rijden.
Lijn 35 en 48 rijden in het weekend niet.
Killyenn schreef:Ik vrees dat ik me dan toch af moet melden als ik niet opgepikt kan wordenMoet morgen ook om 6 uur op wil ik op tijd zijn dus had eigenlijk al willen slapen aangezien ik beetje ziekig ben. Helaas peanutbutter, veel plezier en hoop dat jullie mooi weer hebben
Maysie schreef:Haar manen zitten aan de andere kant toch Alicelover? Mij maakt het niet veel uit dan want ik fotografeer hoofdzakelijk de manenkant.