Fotomeeting omg. Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maybritt90

Re: Fotomeeting omg. Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 08:57

Ik laat alles gewoon los en waarschijnlijk een spijkerkleur broek, grijze trui en bruine bodywarmer met een grijs dekje met lichtblauw randje, en m'n paard is donker bruin..

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:26

het beste strand heb je vanaf vlakna de hoogste stand stand van het water, Dan gaat het zakken en dat gaat best snel. Dus niet kijken naar de laagste stand en dan pas op het strand want dan heb je al gauw weinig hard strand en veel golven waardoor paarden minder makkelijk de zee in gaan.

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:28

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:47

x_Lys schreef:
Ja extra handen als hulp zou ik echt super fijn vinden! Ik wil zelf ook graag foto's van de knappe merrie maken!

Prima, ik ben er :)

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:50

Ben nog steeds aan het zoeken naar iemand die met me mee kan morgen... Weet niet zeker of ik kom als ik alleen moet komen... Kan mijn paard niet vastzetten aan de trailer namelijk, dus heb eigenlijk wel een handje nodig ;) Misschien kan ik van de fotografen eventueel een handje lenen? ;)
Ik ben vorige week hard gevallen met crosstraining en heb erg last van m'n stuitje gehad. Ga straks even kijken of ik een beetje kan rijden. Als ik morgen kom is het sowieso voor portretfoto's, en misschien dan rijden.

Edit: ik heb besloten dat ik wel gewoon kom haha ;) Zal even de naam van mijn paard in het lijstje erbij zetten.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:09

Helpende handen zijn er vast wel :) Dus komt zeker goed.. _Baxter_ (Denise) komt sowieso om te helpen..

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:12

ik denk dat we elkaar gewoon moeten helpen?! niet zon probleem toch?! komt goed joh!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:14

Citaat:
Ochtend - Strand
- Bentheee_- Blitz
- shadowfax; Elina met Gandi
- stalgenoot van shadowfax; Liesbeth met Eik
- Shaar; Sharina met Ultimo
- Maybritt - Fin

Middag - Duinen
- Utixo - Banto S Biko
- Utixo/x_Lys - Calinda
- Miiejs - Briala
- robesh - Rocky
- viefj12

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:27

Er is nog niet bekend hoe laat we aanwezig moeten zijn toch??

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:33

Nope, was de middag nou trouwens meijendel of de duinen bij de wassenaarse slag? (of is dat het zelfde haha :+ )

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:36

Meijendel... De duinen bij wassenaarseslag is te weinig ruimte om rijfoto's te maken.. er staat daar nogal wat prikkeldraad schijnt.. dus vandaar dat er voor de "duin" foto's Meijendel is gekozen

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:38

Okee top! Had het al wel tegen me vader gezegd maar twijfelde even

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:53

Ok, dan zeg ik bij deze vast half 10 verzamelen op het parkeerterrein in de ochtend en voor de middag om half 2. Vinden jullie dat wat?
Ik stuur het straks nog iedereen uitgebreid via pb, nu zit ik mobiel dus dat gaat wat lastig.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:54

Shaar schreef:
Citaat:
Ochtend - Strand
- Bentheee_- Blitz
- Maybritt - Fin

Middag - Duinen
- Utixo - Banto S Biko
- Utixo/x_Lys - Calinda
- Miiejs - Briala
- robesh - Rocky
- viefj12 - Viviana met Vera

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:55

Ja hoor mooie tijd.. even nog met Nescafe kortsluiten hoe laat we afspreken :)

Heb je ook nog een schema voor welke fotografen welke paarden gaan fotograferen enzo?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:47

Mijn ervaring met fotomeetings tot nu toe is dat dat niet helemaal werkt zoals het zou moeten. De meeste fotografen zijn zo 'eigenwijs' om toch zelf het model uit te kiezen waar zij op dat moment zin in hebben.

Met 5 modellen per dagdeel vertrouw ik erop dat alle fotografen ervoor zorgen dat ze iedereen op de foto krijgen. Die 5 moeten niet te missen zijn dacht ik zo? ;)

En anders speel ik nog even op ieders geweten in: ik persoonlijk vind het erg laag om mee te gaan naar een meeting en dan 1 model over te slaan doordat je heel lang bij een ander model blijft staan. Doe gewoon je best om iedereen een mooie foto te geven :Y)

Ik ga nu even een pb'tje in elkaar flansen.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:49

Ik krijg net per pb van Robesh dat ze helaas geen vervoer kan regelen. Bij deze dus van de lijst:

Citaat:
Ochtend - Strand
- Bentheee_- Blitz
- Maybritt - Fin

Middag - Duinen
- Utixo - Banto S Biko
- Utixo/x_Lys - Calinda
- Miiejs - Briala
- viefj12 - Viviana met Vera

Betekent ook dat er nog een plek ontstaat in de middag ;)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:50

Oh ik wist niet dat dat zo ging! Wat achtelijk! Ik begrijp best dat een knappe ruiter/paard leuker zijn om te schieten, maar kom op zeg! Dat is toch niet de insteek van de meeting! We kunnen ook om de beurt op het strand rijden? Dan worden de fotografen 'verplicht' om te schieten van het ene model wat pp dat moment rijdt!

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:53

ShadowFax schreef:
Oh ik wist niet dat dat zo ging! Wat achtelijk! Ik begrijp best dat een knappe ruiter/paard leuker zijn om te schieten, maar kom op zeg! Dat is toch niet de insteek van de meeting! We kunnen ook om de beurt op het strand rijden? Dan worden de fotografen 'verplicht' om te schieten van het ene model wat pp dat moment rijdt!

Dat is inderdaad slim, en daarbij soms nog handiger omdat als er 1 lekker aan het crossen is hij/zij dan een ander paardje meeneemt..

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 13:57

Ik kom via het strand. en zal dus niet aanwezig zijn op t parkeerterrein. Zal ik dan om 10:00u op het strand bij Wassenaar zijn?
Ik gok dat ik er half uur à 3 kwartier over doe dus exact op tijd zijn ben ik denk ik niet.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:00

Ja precies! Dat lijkt me niet verkeerd om te doen! En mochten er mensen zijn die een sprintje willen trekken gezamelijk dan kan dat samen.
Ik kreeg voorheen, toen mijn paard op de manege stond, nogal commentaar dat als ik de binnenbak in kwam dat veel paarden erg heet werden. Ze herkende de gangen niet en vonden dit erg eng :o apart rijden lijkt me sowieso veel fijner dan gezamelijk! Gewoon even van te voren met elkaar overleggen over evt. gezamelijk sprintje/duik etc :)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:04

ShadowFax schreef:
Ja precies! Dat lijkt me niet verkeerd om te doen! En mochten er mensen zijn die een sprintje willen trekken gezamelijk dan kan dat samen.
Ik kreeg voorheen, toen mijn paard op de manege stond, nogal commentaar dat als ik de binnenbak in kwam dat veel paarden erg heet werden. Ze herkende de gangen niet en vonden dit erg eng :o apart rijden lijkt me sowieso veel fijner dan gezamelijk! Gewoon even van te voren met elkaar overleggen over evt. gezamelijk sprintje/duik etc :)

Ja precies, dat deden wij bij mijn meeting in Soest ook, gewoon ieder voor zich rijden, zodat elke fotograaf de kans krijgt om foto's te maken, en dan vervolgens een lekker sprintje trekken. Omdat de paarden in een erg vrolijke bui waren hebben we besloten om toen niet met meerdere paarden tegelijkertijd te sprinten maar dat ligt er maar net aan ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:04

Was alleen even een vraag Jitske ;) is helemaal goed zo.. wat ik overigens wel fijn zou vinden op het strand is dat de paarden niet te ver van elkaar verwijderd zijn ;) ik kan namelijk niet heel lang en veel door het zand ploeteren vanwege mij heup.. Dus bij deze een verzoekje: Blijf een beetje bij elkaar, voor de fotografen makkelijker om van paard te wisselen. Maar let wel op dat je niet in elkaars vaarwater gaat staan..

En met rijden is het vooral met maar 5 paarden goed te doen hoor. Een beetje om de beurt kan wel maar te lang wachten is voor paarden vaak wel moeilijk op het strand.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:09

als er eentje voor de fotografen rijdt kan je rest bij elkaar wachten of losrijden? dan hoeven de fotografen niet van hot naar ner. alleen als we dan allemaal naar zee verplaatsen moeten we even een stukje lopen met zn alle. Voor de rest zie ik dus gewoon 4 paarden bij elkaar, rustig losrijden. 1 paard voor de fotografen en de fotografen concentreren zich dus alleen op dat ene paard.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:21

Klinkt goed..