Ik ga me helaas afmelden, ik heb me opgegeven voor het hele jaar wedstrijden volgens mij dus de 20e rijd ik wedstrijd. (als ik nou niet 3 maanden van het paard had gezeten had ik hem afgezegd maar heb nu gewoon erg veel zin in dit seizoen nu ik eindelijk weer mag).
Tenzij ik vroeg start en de fotoshoots in de middag zijn? We hadden nog geen tijd dacht ik?
Bovendien had ik niet in Hargen kunnen komen en omdat Sharon ook nog niet wist of ze mee kon....
we beginnen om 11 uur. jammer dat je niet mee kan zal je van de lijst af halen
shanine
Geplaatst: 23-04-12 21:06
Hoi
ik ben niet zo heel erg bekent met bokt maar wil graag mee met zo een meeting.. heb het hele form niet gelezen maar 20 mei is dit?zou ik nog mee kunnen als fotograaf of zitten jullie al vol? kan ik me dan eventueel op een reserve lijst zetten? sorry dat ik er zo inval maar kreeg een tip via iemand van bokt om hier is rond te kijken aangezien ik heel graag mijn portfolio wil uitbreiden!
hoi jah we hebben een plekje overna de afmelding dus je kan mee!! zou je je mailadres willen pben naar me? dan kan ik je deze week ook de mail versturen als ik van de rest ook hun mailadres heb
Sorry, ik moet me afmelden! ik heb dat weekend verschillende paarden te rijden (mensen zijn op vakantie) en wij zijn echt de hele dag weg als we gaan..! Nogmaals sorry, veel plezier iedereen!
oke jammer maar het zei zo. mensen helemaal fotografen!! probeer zoveel mogelijk samen te rijden inverband dagkaartje die je van 4 euro moet betalen!! per uur is deze 1,60