Is nu zo goedkoop 4 dagen, 3 nachten in het newport bayclub hotel + busreis in de herfstvakantie (halloween thema ) voor €278 pp (op basis van 4 personen op een kamer). Is goed te doen toch
Ik moet begin mei al t huis uit zijn ze zou ook niet nu al bij je ouders nog kunnen en dan straks mee?
Vind het zo moeilijk...met het meisje voor de mannen voelt t erg goed, maar nu moet ik nog wat voor mn popje vinden. Is echt mn meisje en wil zo graag dat ze goed terecht kom. Heb voor de zekerheid ook een berichtje op facebook geplaatst, wil haar niet zomaar naar een vreemde hebben... eventueel viavia, maar asiel is geen optie
nee bij mn ouders is echt geen optie, de twee katers die we hebben hebben het niet zo op andere katten en zijn vrij dominant dus ben bang dat dat een bloedbad wordt..
Ik hoooop dat bij het gesprek volgende week dat joen heeft met de woningbouw duidelijk wordt wanneer we precies het huis in kunnen, dat hangt namelijk van de asbest af... als dat er niet in zit dan kunnen we er wellicht 7 mei in en als het er wel in zit dan pas eind mei...