Tamara, ja er is beeldmateriaal hoor! Ik heb foto's en filmpjes gemaakt, ben alleen bij Chee vergeten te filmen. En de binnenbak was donker, dus van de foto's kun je niets maken. Filmpjes wel. Maar de piaffe staat op film!
Ik ga van de week naar de foto's kijken.. Morgen n betaalde fotoshoot dus die gaat eventjes voor Maar deze week vrij dus ga er woensdag denk ik voor zitten
mijn foto's bewijzen dat ik mijn camera niet begrijp maar multishot is wel grappig, een filmpje in foto's.. help me herinneren ze voor een volgende meet op telefoon of tab te zetten dan kan je t zien (uploaden duurt wat lang, zijn namelijk 112 foto's )
dan moet ik die eerst weer aanmaken.. geen zin in.. anders vraag ik vriendje van de week wel om ze in de ftp-fileshare te gooien en dan plaats ik hier een link, of pb ik die naar degenen die willen..
ben al een eeuwigheid bezig geweest vandaag om mn blog te fixen, maar geen schot in de zaak te krijgen en last van mijn pols van hier tot aan tokio om geen idee wat voor reden.. zo alleen nog even m'n fb timeline ding proberen aan te passen en dan vind ik het wel even mooi voor vandaag..
Ik heb ook genoten gisteren en was blij dat hubbie niet zo aanwezig was (daar heeft hij wel eens een handje naar ). Wij waren rond 22u thuis en ben, na het merendeel van de rit al geslapen te hebben, meteen het bed in gedoken.
Ik ben ook weer een beetje terug op de wereld. Ik heb ook echt genoten zondag en ik was blij dat hubbie wilde chauffeuren en dat hij van jullie mocht blijven hangen. Net het filmpje van Tez zitten kijken. Dat lijkt me ook zo gaaf om een keer voor elkaar te krijgen, maar ik heb nog een lange weg te gaan. Wie weet. Ooit eens een keer...