Indeling ziet er goed uit! alleen ik zat net nog te denken, stel je bent met een hond naar de hei foto's gaan maken, en je volgende staat bij het watertje.. Dan moet je nog een heel stuk lopen en heb je nog minder dan 10 minuten om foto's te maken aangezien je nog naar de andere kant moet lopen.
AANMELDEN VIA PB. Invullen gebeurt alleen door TS!
Modellen: 2 plaatsen vrij - Selka met Scar, Parson Jack Russel - Neej met Ollie, Welsh Springer Spaniel - Bontesok met Shetan, Engelse Stafford - Gillian met Amy, Berner Sennen - Merel_Brit met Djnino, kuising Duitse x Tervurense herder - Ronne met Chevy, Boreaux dog - Juffie69 met Blue Belle, Blue Merl Bordercollie - Andamoon met Boy, Jack Russel Black and Tan - Mitxa met Honnie, Whippet - Fosco met Boncuk, Cavalier spaniel X Tibetaanse terrier - Wendy1978 met Mylo, Mengelmoesje - Dewi en Mike samen met Dodge, American Stafford - Kismet met Billy, kruising Labrador/Bordeaux Dog - Gitje65 met Equeen, Biewer - DeLabrador met.... , Labrador golden of zwarte of bruine (pup) - NoaSky met Quincy, Rottweiler - sMieke met Bam, Duiste staande korthaar - Moos24 met Elmo, Appenzeller Sennenhond - -
Misschien dat ik erover heen heb gelezen, maar hoelaat moeten we daar zijn op de verzamelplek en hoelaat is het ong. afgelopen?
NoaSky
Geplaatst: 08-03-12 14:02
mocht je nog modellen zoeken, ik heb nog een knappe chihuahua in de aanbieding (wit bont, foto' s in profiel. Die andere kan niet mee, die heeft net een nestje.)
alleen moeten we dan wel ff kijken hoe we dat doen want dan heb ik 2 honden bij. (mss in het schema mij 2x achter elkaar zetten, dan kan ik wel s middags en dan leg ik er telkens om en om eentje vast zolang de ander aan de beurt is). Zeg maar of jullie dat iets lijkt?
Tis trouwens een teefje van 3 jaar oud. (voor evt. kenners ook hier weer: is van ' little striders' een fok, voorzitter ncc) En het is een schatje, ze denkt namelijk ook dat ze rottweiler is net als Quincy (niet qua grote mond, maar juist heel lief en toegankelijk voor iedereen)
Maakt mij niet uit hoor, maar is mss een ideetje?
edit: Bedankt voor alle sterkte wensen!
Madieke
Geplaatst: 08-03-12 14:34
Ahh oliebol de rode syberische husky is van de lijst, balen zeg dat vond ik een hele mooie aanvulling voor mijn portfolio! De andere hondjes uiteraard ook maar de rode husky zie je niet alle daags... Als ik thuis ben zal ik meteen ff naar het schema kijken... Ik zag dat het weer mee zou werken met een klein zonnetje en 13graden!! Yoehoeoe..
@Kkkaren: dat lijkt me echt supergaaf! Is wel prijzig hoor, ze weten er wel gebruik van te maken. En voor mij helaas ook veel te ver weg. Top dat je dit kun gaan doen hoor!
Lijkt me heel gaaf, had er best een stukje voor willen rijden als het 100,- goedkoper was geweest!! Jij alvast heel veel plezier toegewenst, het lijkt me wel een super gave workshop!
NoaSky
Geplaatst: 08-03-12 16:32
borrie01 schreef:
een chi is ook leuk inderdaad al moeten dan de fotografen wel plat op hun buik of de chi op een bergje zetten
Haha kan allebei, ons Noa is wel goed afgericht voor een Chi hoor haha. Houd in ieder geval wel echt van aandacht haha! Ik hoor t wel, ben benieuwd
Ik ga die workshop ook niet doen. Echt veel te duur, pff...
Ik ben helemaal niet thuis in de hondenwereld, dus wat er allemaal komt maakt mij weinig uit Al is een chiuauauaauaua (sorry ik heb geen idee hoe je dat schrijft, zo veel weet ik er dus van) wel grappig denk ik.
Okkieenjoy
Geplaatst: 08-03-12 17:58
Ah een Appenzeller, denk dat ik hem wel eens gezien heb, is dat Elmo of Amber's Pride? In ieder geval een mooi exemplaar
De weersvoorspellingen voor zondag zijn niet echt slecht gelukkig
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-12 18:05
Nou is het wel zo dat we 1 hond per persoon hebben afgesproken. Er zijn meerdere mensen die wel 2 honden mee wilden meenemen. Andamoon bv. Had een oproep op facebook gezet en kreeg daar ook chi's aangeboden en 2 americaanse staffords maar die hebben we al. Zit er zelfs aan te denken om Luka toch mee te nemen maar mis dan een paar extra handen
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-12 18:05
Okkieenjoy schreef:
Ah een Appenzeller, denk dat ik hem wel eens gezien heb, is dat Elmo of Amber's Pride? In ieder geval een mooi exemplaar