Spelletjesavond omgeving Zuid-Holland [besloten]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Re: Spelletjesavond omgeving Zuid-Holland [besloten]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 13:20

Ik kan ook bestek meenemen... Ik wil het alleen wel mee terug nemen haha :D

Borden is minder handig om mee te nemen.... :n

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:36

die ongelooflijke k.... auto van mij is voor de 2e keer in 2 weken kapot _-:( _-:( _-:(

ik hoop dat ik hem morgen bij de garage kan krijgen en dat hij vrijdag gemaakt is. zo niet, da moet ik ff wat anders regelen

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:40

Ojee!
Ik kan misschien wel een auto lenen. Dan zou je met de bus naar Judith toe moeten (die stopt heel dicht in de buurt als het goed is) en dan kan je terugrijden met mij :j

Volgens mij heb jij trouwens exact dezelfde auto als mijn vriend.. een rood/roze alfa romeo(otje)?

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:56

Knuffeldier, je zou dan op de heenweg wel met mij mee kunnen rijden, mocht je auto niet op tijd gefixt zijn. Je zit in Leiden toch dan?

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:11

Ninaka, heb jij nog bakplannen? Voor je niet verplicht hoor maar dan houd ik er rekening mee hoeveel lekkers ik in huis haal :9 .

Sunshine, Prima neem maar wat bestek mee. Is wel makkelijk om wat meer te hebben. Na een rondje vaatwasser (of eerder) mag je ze weer terug mee nemen.

De bus stopt hier op 1 of op 3 minuten loopafstand => of aan het begin van de straat of aan de achterkant van de flat.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:44

Ninaka schreef:
Knuffeldier, je zou dan op de heenweg wel met mij mee kunnen rijden, mocht je auto niet op tijd gefixt zijn. Je zit in Leiden toch dan?

ik zit dan idd in leiden. Ik hoop dat hij weer gemaakt is, maar zo niet, dan zou ik graag van je aanbod gebruik willen maken.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:56

Judith, had er nog niet over nagedacht, maar wel weer een goede reden om weer wat te maken ;)
Ik zal dit keer iets maken wat minder zwaar valt. Gewoon iets kleins bij de koffie of thee.

Knuffeldier, is prima hoor, ik hoor het wel.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:07

:9 Lekker Ninaka!!

Zorg ik voor bestek, wil je me dat nog even smsen donderdag Judith? Anders vergeet ik dat echt :o ...

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:23

Dames, helpen jullie mij er donderdag even aan herinneren dan ik sunshine moet sms-en, want ik ben net zo'n vergiet op dat gebied := . En anders is het gewoon of een vork,of een lepel :D . Oja, de messen delen we dan wel gewoon, heb je voor de nasi niet nodig toch O:) .

Leuk Ninaka, dat je de uitdaging weer aangaat!

Het komt al aardig dichtbij, nog 5 nachtjes....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:26

Ik kan ook wel wat meenemen, als ik eraan denk. :D een van ons zal het toch wel onthouden?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:09

Ninaka schreef:
Judith, had er nog niet over nagedacht, maar wel weer een goede reden om weer wat te maken ;)
Ik zal dit keer iets maken wat minder zwaar valt. Gewoon iets kleins bij de koffie of thee.

Knuffeldier, is prima hoor, ik hoor het wel.

Eris vandaag naar gekeken en het is goed mis. Motor is vast gelopen. Ben er nu hard over na aan het denken of ik hem zal laten maken of naar de sloop zal laten brengen (wellekker balen dat ik net vorige week voor 300 euro een koppelingscilinder heb laten vervangen)

Als het erg onhandig voor jou is om mij bij het lumc op te pikken kan ik wel naar een andere plek komen.
Voor de terugweg moete ik ff kijken of ik met iemand mee kan rijden of dat ik anders met het openbaar vervoer ga.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:16

Ik moet ook nog ff kijken. Een van de autos van mijn ouders heeft een probleem met de motor dus daar rijden we beter even niet in. Het komt allemaal goed! :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:31

En anders laten we ons er in leiden weer uit gooien en gaan we gewoon met de trein.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:34

Knuffeldier, geen probleem hoor. Het is misschien wel makkelijker als je bv naar het Transferium kan komen, maar als dat lastig is, kan ik ook wel naar het LUMC komen.
Ga in ieder geval even mijn auto uitbaggeren :+ Ik heb meestal mijn halve kastinhoud van stal in mijn auto liggen :o

Als het Magrathea geen auto kan regelen, zodat je terug met haar mee kan rijden, en jullie allebei mee terug willen naar Leiden (wat geen probleem is) laat het dan zeker even weten, want dan moet ik ook een plekkie op de achterbank vrijmaken :Y)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:40

Haha mijn auto is ook altijd een rijdende opslag, is altijd lekker makkelijk.

Wat is transferium voor iets? Ik kan wel ff kijken of ik daar een bus naar toe kan pakken.

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:43

Transferium ligt net buiten Leiden aan de A44, aan de goeie kant tov het LUMC. Volgens mij gaat/ging bus 28 erlangs. Maar sowieso gaan er meerdere bussen langs.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:47

Jeetje lekker ingewikkeld x) maar ik ga vragen of ik de eend mag lenen. Die is vet schattig! En dat is voor mij ook handig voor de volgende dag.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:49

Ninaka schreef:
Transferium ligt net buiten Leiden aan de A44, aan de goeie kant tov het LUMC. Volgens mij gaat/ging bus 28 erlangs. Maar sowieso gaan er meerdere bussen langs.

Dan ga ik dAt ff uitzoeken. Ik zal kijken hoe laat ik daar dan kan zijn en je ff een pb sturen met de tijd en met mijn telefoonnummer

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:50

Gelijk maar even opgezocht maar om 16:56 uur gaat bus 33 aan de voorzijde van CS richting Katwijk en een minuut later bus 37 ook richting Katwijk. Deze bussen gaan allebei langs het Transferium.

Voorzijde CS is dus bij het busplatform. Even het station doorlopen vanaf het LUMC. Bus doet er 6 minuten over, dus dan ben je even over 17 uur bij het Transferium.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:54

Ninaka schreef:
Gelijk maar even opgezocht maar om 16:56 uur gaat bus 33 aan de voorzijde van CS richting Katwijk en een minuut later bus 37 ook richting Katwijk. Deze bussen gaan allebei langs het Transferium.

Voorzijde CS is dus bij het busplatform. Even het station doorlopen vanaf het LUMC. Bus doet er 6 minuten over, dus dan ben je even over 17 uur bij het Transferium.

Kijk dat is nog eens service :) ik zal je ff mijn nummer pb en

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:10

Mocht er iemand ivm openbaar vervoer savonds niet mee thuis kunnen komen kan je altijd blijven :Z

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:30

Pffft waarom heb ik nou per se een toets op vrijdag? Moet tussen 14:45 en 15:30 een toetsje maken in Delft, als dat niet was had ik mooi eerst kunnen gaan rijden (paard dus :+ ) en dan naar jullie toe. Maar dat lukt ws net niet.. zucht :') al die moeite!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:14

:wave:

Heb niets te melden....

:evaw:

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 09:19

Sunshine, hoe laat moet ik vrijdag waar zijn? :)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:28