Ik heb hem zoals gezegd genoteerd in mijn agenda, maar zie nu dat ik om 2 uur een afspraak in brabant heb. Zou ik dus in het ochtendprogramma gepland kunnen worden?
Dat kan wel hoor.. Red je het dan wel als het tot een uur of 12 duurt? Ik zal het veranderen. In principe blijven de schema's hetzelfde (mits alle modellen kunnen) als er fotografen afhaken dan pas en meet ik wat..
is de locatie en datum al bekent? Heb 't topic in het begin gevolgd maar kon niet meedoen omdat onze honden soms wagen ziek zijn. Maar dit gaat nu een stuk beter! Dus zou eventueel nog wel mee willen of op de reserve lijst willen.
De nieuwe datum is vastgesteld op 22 Januari, dit staat op de vorige pagina. De locatie is al een hele tijd bekend, dit is de Ginie-put/heide in Havelte. In principe zit de lijst vol..
Nieuwe schema's komen wrs. in de loop van de dag. Heb er vandaag wel even tijd voor. Dan zal ik ook de anderen die nog niet gereageerd hebben even een PB sturen.
Ja zag indd wel dat jullie 't over 22 januari hadden maar Dacht moet maar ff horen of 't al vast stond. Oké leuke locatie havelte! Maar das helaas toch net iets te ver weg. Als er weer eens shoot komt voor de honden en wat dichterbij. Dan hou ik me aanbevolen!! Lijkt me wel erg leuk!
Bij de vorige kon ik niet mee, en hij werd later ook afgezegd. En las dat er nog plekje over was voor een fotograaf. Ik zou wel graag mee willen als fotograaf als dat kan Vanavond zal ik even in mijn agenda kijken en thuis vragen of ik dan kan
Mocht ik wel mee mogen, heeft iemand die ergens bij leeuwarden weg komt nog plek in de auto?
Ik zit wel ff met 1ding. Devi moet nog loops worden. Dus ze zou best voor portret en stand fotos kunnen.maar ik gooi haar niet los. Ze had het allang moeten zijn. Wat ik nog vaag vind. Of ze moet op eenstukje los wat geen honden zijn.kan moeilijk aan degenen van de middaggroep vragen of ze hun hond vast willen doen als devi wel het water in gaat. Ze is wel gek op water hihi... Dat bewees ze afgelopen zondag ook weer.
Ik was haar sowieso van te voren ff goed, mocht ze dan wel loops zijn. Weet wel hoe ik die geur weg krijg. Ik hoop dat ze niet loops is. maar mocht het wel zo zijn. Dan zonderen we ons wel ff wat van de rest af