Als het internet nu even braaf blijft heb ik ze binnen 10 minuten.. Althans, Daphne d'r foto's. Mijn foto's zal ik vanavond even mee aan de slag gaan
Ik wil ook de foto's van Daphne! Ik moét echt weten hoe die foto's geworden zijn, staan echt heeeele charmante momenten tussen
Hele groep min mijGroepsfoto min 4 Andere foto's mogen in het topic worden geplaatst, op fb, hyves etc worden gebruikt.. Doe ermee wat je wilt
Groepsfoto is leuk! Aleen die foto die Daphne toen wij er net waren gemaakt heeft... o god wat een erge foto van mij
Elin_ schreef:Jolliegirl schreef:WHAAHAHAHAHAHAHA ik heb het niet meer... ik pis in mn broek!!!!!http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNTB3JE8.jpg Enge paardenslachter he
Leuk zijn ze he? Ik ga mijn foto's zo overzetten, kleine selectie maken en dan ff door Photoshop gooien.. Eerst ff m'n oude copyright weer fixen, die doet het steeds niet
volgens mij hebben jullie meer elkaar gefotograveerd dan de dieren wat een schattig stel trouwens jolanda en die jongen(srry naam weet ik ff niet)