Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mara168 schreef:wie gaan er mee iets drinken op 4 maart:
1. Ymor
2. (Als we op locatie iets kunnen drinken) Anne_Mieke88
3.Ayla_Auriana (onder voorbehoud)
4. mara168(nog even overleggen verder met ouders)
Wie gaan er mee rijden met een gehuurd paard:
1. Ymor
2. Ayla_Auriana (onder voorbehoud)
3.mara168(^^)
Wie gaan er mee met een eigen paard
1.Anne_Mieke88
2.Loonew
3.
Ik zou nog steeds heel graag mee willen maar ik zeg wel tegen mijn ouders maar denk dat het niet echt doordringt bij hun. Zondag toch nog met ze goed over hebben.
Ik wil dan graag een pony(het liefst een e-pony) huren dan weet ik zeker dat ik er nog makkelijk op pas;p
Ymor schreef:wie gaan er mee iets drinken op 4 maart vanaf 12 uur:
1. Ymor
2. Anne_Mieke88
3.Ayla_Auriana
4. Mara168
5. LooneW
Wie gaan er mee rijden met een gehuurd paard op 4 maart vanaf half twee:
1. Ymor
2. Ayla_Auriana (onder voorbehoud)
3. Mara168
Wie gaan er mee met een eigen paard op 4 maart vanaf half twee.
1.Anne_Mieke88
2. LooneW
3.
Wie willen er mennend mee op de huifkar 4 maart vanaf half twee(* achter je naam als je kan mennen)
1.
2.
3.
Website: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl
loonew schreef:Jaa !
Ik zal me even voorstellen!!
Lione wittebol 21 lentes! 25 mei ben ik jarig, ik rij paard vanaf me 3.5 jaar toen ik 6 werd kreeg ik een lease pony eigen pony toen ik 9 was, toen ben ik gestopt na een ongeluk. Heb het na een jaar weer opgepakt ,op een manege die toen nog heel klein was.
Ik heb daar erg veel geleerd veel plezier gehad maar ook veel ruzie ,tranen bloed en zweet, en een te gekke pony!,6 jaar voltige gedaan tot ik met een vervelende gewrichtsziekte kwam te zitten.
Op de manege kreeg ik mijn droom pony een fell pony Veulen , en kort daarna een "gevaarlijke" welsh manege pony die eigenlijk naar de slacht moest (gerrit in profiel)
Vanaf me 13 e sta ik met 3 ponys op een eigen stukje grond, fell shet en welsh ,toen ik een Ford erbij kreeg, kreeg ik een lease haflinger er ook bij, toen zijn we verhuisd, en ben cowboy geworden, we hebben inmiddels een kudde van 12 ponys, t is een dure hobby en daarom verkopen we er ook een paar.
Vanaf april geef ik weer buitenritten voorgevorderen, dagtochten en spelletjes dagen.
Ben ik wat vergeten? Zeg t me maar