Nou ik moet eerst nog andere paarden nabewerken voor ik aan deze kan beginnen en ondertussen werk ik de hele dag xD
xNavatu schreef:xNavatu schreef:Femke gaat dink een stomp verkopen Dinky's revange Boontje komt om zijn loontje he Femmie Lekker brutaal ding heb jij
Zo, vind het weer goed voor vandaag (:Hier nog een paar van vanavond:SacoDinkydamn ze ging hoog xDJubiLissyNjordEn last but not least: Paradiso
Waauwie! Wat staat Go er gaaf op zeg! Super bedankt!Oh die eerste dat bit, oepsie Hinc is op de vorige pagina's al veeel geweest he lau Ohh die Dinky
Ohhh wat een super foto s nog van gisterenavond!!!Dat centenbakkie van paradiso Als ik hem dan zo zie staan he denk ik wauwie wat wordt het toch een grote en vooral mooie jongen!
laulau85 schreef:Haha kelly maar ik krijg er geen genoeg van ik deel je gevoel gewoon kicken al die gave fotos!! daar wordt ik nou echt vrolijk van!!
Hihi ja maar het zijn ook stuk voor stuk prachtige fotos!!Ik ga die bonte maar eens opzoeken...hij mag weer aan het werk, heeft gisteren vrij gehad dus het is weer over met de pret hihi
xNavatu schreef:xNavatu schreef:Femke gaat dink een stomp verkopen Dinky's revange haha die is zoo leuk!
laulau85 schreef:Gave foto's zeg maar zie alle paarden in de laatste post behalve hinc...hihiAlle foto's van hinc die ik gisteren gedaan had had ik volgensmij al gepost, vandaar dat ze er niet tussen staat Let's go staat er btw ook niet tussen
Fading schreef:Ik zit al 3 kwartier op mn bus te wachten die niet komt opdagen .......Oei das niet zo best Jij bent laat thuis vandaag