ik moet zo richting stal aganini klaar maken voor de wedstrijd. in principe kan ik der morgenochtend zo van stal plukken ze is al schoon en der stal ook.
meiden sorry ik neem voor mezelf de beslissing dat ik niet ga. mn vader wil niet het risico nemen om straks met harde wind terug te moeten. of met een zeiknat paard daar staan die de trailer nog op moet.
Ik zit ook in dilemma of ik wel zal gaan.. Vind het zonde om daar helemaal heen te kachelen en het de hele tijd zo regend dat er geen foto geschoten kan worden..
Tessa en ik hebben besloten de meeting voor morgen af te lassen. Wij vinden dit ontzettend vervelend, maar als we daar morgen staan en het regent de hele dag schiet niemand daar wat mee op. 't Is echt jammer, maar er zit niks anders op. Iedereen zal nog een PB ontvangen met het nieuws.
Jammer maar volgende keer beter, ik wil wel op de lijst blijven! Ik wacht de nieuwe datum af. Erg jammer, had er zin in maar met doorweekte paarden en mensen is het ook niets.
Succubi
Geplaatst: 08-10-11 20:27
Lauke schreef:
Succubi schreef:
Bizar... De hele dag regen buien, het is afgelast en prompt schijnt de zon
hier ook
Wij wonen ook in "hier" . Op 3 spetters is er niks meer gevallen
Had echt zin in morgen, maar had ook zo geen zin in dat weer! Hopelijk komt er snel een nieuwe datum, waar we ook bij kunnen zijn. En dan hopen op een beetje zon. Hoop dat er snel iets komt, herfstkleuren zijn zo fantastisch mooi op de foto...