marjolein_el schreef:Maar het lijkt me dan wel gewoon 1 paard per deelnemer? Want het is een beetje banketstaaf als iemand met 4 paarden gelijk 4 plekken inneemt.Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Daar ben ik het wel mee eens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doerakje schreef:Als dat zo is haak ik af, ik heb de foto's van de paarden samen nodig voor de stichting help gehandicapte in het zadel. Met een paard komen heeft voor mij dus geen nut. Daarbij rijd ik er best een stuk over en ga niet voor 1 paard de hele dag op sjouw.. Het gaat er toch om dat de paarden die op de foto gaan knap zijn en leuk om te fotograveren? Niet of het eerlijk is.. Als er 5 haflingers zijn is dat toch ook niet boeiend?
doerakje schreef:Als dat zo is haak ik af, ik heb de foto's van de paarden samen nodig voor de stichting help gehandicapte in het zadel. Met een paard komen heeft voor mij dus geen nut. Daarbij rijd ik er best een stuk over en ga niet voor 1 paard de hele dag op sjouw.. Het gaat er toch om dat de paarden die op de foto gaan knap zijn en leuk om te fotograveren? Niet of het eerlijk is.. Als er 5 haflingers zijn is dat toch ook niet boeiend?
boooo schreef:Cchanny schreef:Hallo,
Ik denk dat als er nog plek is misschien ook wel wil komen als fotograaf?
Moet nog het topic helemaal doorlezen
Lijkt me gezellig Chantal!
Ik dacht dat ie al vol zat, maar Lindy kon er ook nog bij. Anders stuur je Anouk even een PBtje?
Citaat:Datum word zondag 23 oktober!