15 oktober is er een endurance wedstrijd op het strand van Katwijk-Wassenaar waar je ook mooie plaatjes kan schieten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DesireeK schreef:kim345 schreef:Voor de fotograven, als jullie in de buurt wonen.
15 oktober is er een endurance wedstrijd op het strand van Katwijk-Wassenaar waar je ook mooie plaatjes kan schieten
Leuktnx voor de info.. Ga wel kijken..

Moest even Phoo dr conditie testen voor de shoot. Vorige keer was ze namelijk na 1,5 uur strand doodop en was niet vooruit te branden op de terugweg. Heb nu dik 2 uur gereden en veel gegaloppeerd (gaat nog best hard met die kleine pootjes) en bij thuiskomst had ze nog energie voor 10, maf beest
wil em heel graag op de foto
De vorige keer was net nadat ik van vakantie kwam (dus zij had 0 conditie) en nu staat ze alweer dik een maand in training
Zal 's middags nog wel komen helpen/filmen als ik paarden op stal heb gezet
__Nicky schreef:Haha ja maar daar zit nu wel dik een maand overheenDe vorige keer was net nadat ik van vakantie kwam (dus zij had 0 conditie) en nu staat ze alweer dik een maand in training

Maarrr... Hoe laat gaan we dan wat drinken want eer dat we klaar zijn is het al etenstijd?

Het is inderdaad een erg leuke tent, maar daardoor ook iedere keer helemaal vol

smurfje schreef:Zijn jullie inmiddels voorzien van genoeg modellen?
Anders wil ik ook wel op laden en langs komen hoor.![]()
Ik hoor het wel, groetjes