Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tientjeh schreef:ik had het leuk gevonden om te gaan, maar zou dan graag samenrijden met bijv Sanne. En die gaat niet meer...
Mytens schreef:Jammer dat jullie het niet inzien dat het krom is wat er nu gebeurt en mensen in dit topic niet eerlijk durven te zijn maar mij wel pbtjes sturen dat ze het met me eens zijn. En ik ben vrij om hier te plaatsen wat ik wil, het is een openbaar forum.
benangelique schreef:Ik ga omdat ik zijn heb in een avondje weg en omdat eerder gemopper ook niet leidde tot een vervelende avond. Ik heb a gezegd door aan te geven dat ik mee wilde, dan nu dus ook b.
Ik vind het jammer dat er steeds een soort doorstart wordt geprobeerd te maken maar dat het steeds onderhout wordt gehaald. Dus maak het besluit dat je niet komt en houd je mond er verder over of kom gewoon
benangelique schreef:Ik ga omdat ik zijn heb in een avondje weg en omdat eerder gemopper ook niet leidde tot een vervelende avond. Ik heb a gezegd door aan te geven dat ik mee wilde, dan nu dus ook b.
Ik vind het jammer dat er steeds een soort doorstart wordt geprobeerd te maken maar dat het steeds onderhout wordt gehaald. Dus maak het besluit dat je niet komt en houd je mond er verder over of kom gewoon