Redbull is nog wel goed joh als het dicht is!! Geen alcohol zeiden we he?? Hehe volgens mij neemt iedereen wel wat mee ik heb ook nog safari en pisang staan wat ik mee neem
We gaan wel wat drinken idd hoor. En nam iemand nog het gourmet stel mee??
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-09-11 12:20
Ok, ik kreeg een PB van Iris82 met de vraag of wij misschien voor 1 nachtje nog een plekje in de bungalow over hebben. Zaterdag op zondag. Nu is er wel plek volgens mij maar ik wilde even met jullie overleggen natuurlijk. En dan zou ik Sandra willen vragen of ze wil mailen met de vraag of het erg is als er voor 1 nachtje iemand bijkomt.
Edit: Ze ontbijt dan ook mee en vind het geen probleem om mee te betalen voor het gourmetten en het chips/drinken wat we eventueel gaan halen.
Ze kan eventueel nog een gourmetstel meenemen. Wanneer willen wij gourmetten? Dacht dat de planning was om vrijdag een frietje ofzo te halen, zaterdag gourmetten en zondag uit eten?
Eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om zondag uit eten te gaan... Dan ga ik liever vrijdag ofzo en zaterdag gourmetten en zondag zsm richting huis aangzien we vast kapot zijn
Ja, vind ik een goed plan. Ik ben maandagochtend nog vrij dus ik hoef niet perse op tijd thuis te zijn maar als het om 18.00 afgelopen is dan idd richting een friettent/Mac en dan naar huis...we zullen idd wel moe zijn.
Vrijdag uiteten lijkt me niets, we zijn dan al kapot van al dat gehaast. Moeten nog boodschappen doen enzo. Voordat we weer van het terrein afzijn is het ook weer laat.
Maar nel waarom wil je zondag niet dan? Neem aan dat je ook gewoon moet avondeten die dag? Als we dan net voor de drukte vertrekken moet het geen probleem zijn toch?
Omdat ik liever op tijd thuis ben en geen zin heb om half dood in een restaurant te zitten
Iris82
Geplaatst: 02-09-11 12:55
*meldt*
Dames, jullie zijn echt helemaal superfantastisch!! Ik wist zo ff niet meer hoe ik het moest regelen. Hoe tof is dit! Het enige jammere is dat ik niet mee kan drinken.
We kijken wel even met eten dan en anders danne kijk ik wel even dan pak ik desnoods wel de trein terug
Iris82
Geplaatst: 02-09-11 12:58
*grin* ja ik was zo nieuwsgierig of het mocht of niet en ik dacht, misschien heeft Bella het eea niet per pb gedaan maar in een topic en toen had ik het gevonden. *bloost*