Ik wacht nog even af, hopelijk wordt het toch nog iets mooier, anders vind ik het een beetje zonde van het geld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blanket schreef:Weersvooruitzichten zijn tot nu toe helaas niet echt goed. Wordt waarschijnlijk erg bewolkt.
Ik wacht nog even af, hopelijk wordt het toch nog iets mooier, anders vind ik het een beetje zonde van het geld.
SSDesign schreef:Blanket schreef:Weersvooruitzichten zijn tot nu toe helaas niet echt goed. Wordt waarschijnlijk erg bewolkt.
Ach er kan nog van alles veranderen
Ik ben benieuwd of het nou definitief doorgaat (behalve als het rotweer is).
Marjoow schreef:Het is vooral het vervoer.
Ik wil het best door laten gaan zondag, maar met de modellen die we hebben. Susan, je zei zelf al dat je het weinig modellen vond.
Ik vind het ook heel vervelend, maar helaas zit er niets anders op. Ik heb gezocht naar andere modellen nog, maar kan deze helaas niet vinden!
Daarom heb ik nieuwe data.
Marjoow schreef:Susan: Vragen kan altijd toch? Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik vind het zelf een beetje zonde om voor 5 modellen 15 fotografen te laten komen. Dat werkt niet goed naar mijn idee
Marjoow schreef:Is ook een optie, maar dan moeten we in zeer korte tijd wel een aantal modellen erbij halen!
xLoki schreef:Marjoow schreef:Is ook een optie, maar dan moeten we in zeer korte tijd wel een aantal modellen erbij halen!
Als ik op stal ga vragen kan ik er zowieso al iets van 2/3 regelen.
Ik zou desnoods zelf met mijn paard kunnen komen ipv fotograaf.
Zou een paar vriendinnen kunnen bellen, kennissen, etc.
Maar dan moet het wel definitief zijn!