Haha, Linda wil jullie vast wel ophalen ergens Ik ben dr zaterdag avond al! Dus even een tijd afspreken en dan komt het goed! We meoten Marlous ook nog oppikken & ik gok dat die dichterbij woont?
aaah het wordt echt heeerlijk weer meiden, eigenlijk wil ik ook wel heel graag mee, maar ik denk dat het echt niet gaat lukken ivm school. en alle autos zijn ook allemaal bezet neem ik aan? heb echt wel mega veel zin om lekker te huren! maar ben bang dat ik in mijn tuintje van de zon moet genieten en daarna al jullie leuke verhalen moet horen!
Mij lijkt nienke wel leuk Maar maakt me eigenlijk niet zoveel uit Volgens mij wilde Henk happy voor de mei nog mee hebben Britt, zodat ie iig al n keer gelopen had. Tenminste, zo had ik het begrepen. Josha heeft nog niet gelopen, maar volgens Iris is die wel braaf, en dat denk ik ook wel. Die wilde ik afgelopen zondag misschien mee nemen maar toch maar niet gedaan omdat ik dat met me enkel nog niet echt durfde. Two Face zal in de mei waarschijnlijk ook nog niet mee lopen zei Iris. Mandy was overigens wel heel braaf bij ons, heel stuk voorop gelopen en wij reden maar met 5 Nouja ben benieuwd wat we mee krijgen hahaha heb dr nu echt alweer mega zin in!!!
ja marlous over happy suus zei hij moet mee met ons, maar ik weet niet of henk hem met ons mee wou doen maar gewoon voor de mei zegmaar maar ik denk dat happy best nog wel eens een leuk sprongetje kan maken van frisheid haha!