Nog een keer afspreken inderdaad, anders hebben we waarschijnlijk met kerst nog niet afgesproken.
Weet iemand wat de pakketverzendkosten zijn naar Belgie? Ik kan het niet vinden op internet
Sentido
Geplaatst: 31-01-11 17:38
Naar belgië? Dat zijn toch gewoon de kosten binnen Europa dan? weet het niet zeker hoor.
Pff ok, vraagje.. ik heb een afstudeeropdracht dat uit vier delen bestaat, moet telkens een verslag inleveren waarover ik een cijfer krijg en het uiteindelijke cijfer is het gemiddelde daarvan. Nu heb ik dus een deel ingeleverd en daar een 5,7 voor gekregen. Vond dit nogal een laag cijfer aangezien een vriendin van mij een 7,9 had, en onze verslagen echt niet zo erg verschilden. (Niet dat we het zelfde hadden hoor, maar het lag wel in elkaars lijn). Dus ik na vraag doen, komt hij met een aantal punten die volgens hem missen. Nouja prima, ik ga thuis wel even kijken of ik het daar mee eens ben. Nou blijkt het op zich wel te kloppen dus ik twijfel of ik de punten nog zal aanvullen om dus een hoger cijfer te krijgen. Wat zouden jullie doen? Even voor de duidelijkheid, die 5,7 is dus een voldoende maar haalt mijn gemiddelde een flink stuk omlaag
Sence
Geplaatst: 31-01-11 17:40
Zal hij het merken?
Waarom reageer jij niet op msn, of komt alles weer eens niet aan?
Ja natuurlijk merkt hij dat, maar dat maakt niks uit want ik heb er gewoon recht op om mijn cijfer te verbeteren als ik dat wil. Hij zal er niet heel erg blij mee zijn, kost immers tijd, maar het mag wel.
roxiie
Geplaatst: 31-01-11 17:46
Hmm, ik zou het er niet bij laten zitten maar wel even in discussie, nouja discussie is misschien wat te heftig, maar iig een gesprek aangaan met de docent? Sommige docenten zuigen de cijfers echt uit hun duim, daar heb ik echt meer dan voldoende ervaring mee.
Ja klopt, daarom heb ik ook navraag gedaan. Ik heb nu van hem het lijstje mee gekregen waarmee hij het cijfer bepaald en er staan wel een paar punten op die ik inderdaad uitgebreider had kunnen toelichten.
Ik voel me een kleeeein beetje laatkomer, maar ook ik woon in Friesland en ken ook niet veel mensen in mijn woonplaats en kwam toevallig dit topic tegen en lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk zo'n meeting
Nouja ik schaam me er bijna voor, woon nu al ongeveer een jaar in Leeuwarden, maar omdat ik studeer in Groningen ben ik daar het grootste deel van de week en dus nog niet fanatiek dingen wezen ondernemen om meer mensen hier te leren kennen