Ik ga toch maar sowieso maandags gewoon, zo ver is het niet en dat is voor mijn vader ook handig aangezien die mij moet brengen en halen en ik geen auto rij (tenminste nu nog niet).
Lig wel al weer 4 weken uit de running, eerst 2 weken want de osteopaat was geweest en mocht ik 2 weken niet rijden, toen mocht ik er dus weer op maar liep ze onregelmatig dus nu moet ik 2 weken aan de hand op het harde stappen.. Zit overmorgen op 3 weken, dus nog 1 weekje stappen en hopelijk gaat dan alles weer goed.
Ik heb de reserveringsbevestiging vanavond gekregen,ik slaap dus ook in de Bleekehoeve.
Misschien leuk om met een groep wat te gaan eten,misschien even kortsluiten zondag middag als we de paarden brengen? Moet ik nog wel ff overleggen met mijn vriendin,weet niet of die daar ook zin in heeft natuurlijk.
Balen superlise,hoop voor je dat het snel weer goed is.
ambre.. Ik heb vorig jaar gereserveerd. Bijna alles is daar op zondag dicht. De Bonte Koe lag voor iedereen wel redelijk in de buurt & is ook niet mega duur. Eten was er ook gewoon goed
Ik wil wel weer reserveren tegen die tijd Is een kwestie van 2 of 3 weken van te voren even kijken wie er allemaal mee gaan eten. Dan kan ik een week van te voren reserveren, weten we zeker dat we te eten hebben
Voor de Bleekehoeve-verblijvers; de eigenaren zijn wel een beetje apart
WashingtonB.. Dat vond ik vorig jaar ook Ik moet anderhalf uur rijden, als je dan op maandag al om half 9 op je paard moet zitten word je niet blij Ik vond het erg relaxt om op zondag al te gaan.
Wij moeten wel zo'n 2,5 uur rijden. Is wel lekker als zowel wij als de paarden daarna nog even bij kunnen komen En zie het niet zo zitten om 's ochtends dan zo enorm vroeg al te moeten vertrekken
Voor mij is het op zondag brengen ook niet nodig (ong.30min vanaf) Maar ga het wel doen Kan ik lekker relaxed daarheen en alles uitstallen.. De LandRover en trailer moeten wel weer terug namelijk, die mag ik altijd lenen van de eigenaar van Eeb. En ga wel thuis slapen. Maar neemt niet weg om zondag al mee te gaan eten En voor de liefhebbers (als het op de weg ligt) wil ik best de BOB zijn.
Ik zit echt nog in dubio of ik esra zondag al zal brengen, opzich als ik mijn rijbewijs heb (wat wel de bedoeling is) dan is het wel handig als ze zondag wordt gebracht want dan hoeft mijn pa geen vrij te nemen en kan ik s'maandags gewoon zelf erheen rijden met mijn moeders auto en die daar de hele week laten staan (is ook wel handig alles opslag-spullen-hok ).